BBG link(s) via menu op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
Ola Tweakers,

Ik heb een feature request v.w.b. een directe link naar de Best Buy Guides. Dit is iets dat al jaren lastig te vinden is, ten minste voor de niet zo bekende Tweakers dan. Ik wijs regelmatig mensen op de BBG als ze zelf iets willen gaan bouwen of als ik voor iemand een pc ga bouwen. Zodoende hebben ze alvast een indicatie van de kosten en kunnen ze zien wat er te krijgen is voor een bepaald budget.

Helaas is er nergens een directe link te vinden op de site; toch een ding dat ik eigenlijk al jaren mis. Natuurlijk, zoeken in de search balk op de FP levert genoeg resultaten op. Maar het zou fijner zijn als er óf een vaste link bovenaan bij het 'Reviews' gedeelte zou staan en/of een BBG linkje onder de 'Meer' knop.

Dit zou mijn inziens wel een welkome bijdrage zijn :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lastig? Reviews (staat wel in hoofdmenu) en dan PC's kiezen (want dat zijn het toch): categorie: PC's

Als je dit soort info nog verder wil versimpelen, vraag ik me af of mensen uberhaupt wel op internet moeten zoeken naar een PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
Dit was een serieuze vraag. Als we zo gaan beginnen dan hoeft het al niet meer. Verkeerde been uit bed gestapt?

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De BBG's staan toch gewoon op de FP? In het blokje 'Beste koop 2019'

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.