Toon posts:

Drivers voor Creative webcam bij IIyama VM Pro 451

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal maanden heb ik zo'n IIyama, waar toen als actie een Creative webcam USB bijgeleverd werd. Ik heb hem al die tijd niet gebruikt, maar wil dat nu wel gaan doen. Probleempje nu: ik heb geen driver-CD, en ik kan me ook niet herinneren er ooit een in handen gehad te hebben (nee, ik heb hem niet weggegooid).
Weet iemand waar ik de betreffende drivers en aanvullende software kan downloaden, of kan iemand mij de drivers toesturen?
Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Gegarandeerd dat ie hier: http://www.creative.com/support/files/download.asp bij staat!

Opm. Ik heb bijna geen Creative materiaaal ;) Slechts een brander, geluidskaart en jawel ook dezelfde zwarte usb webcam :) en kan zeggen dat ik nog nooit iemand gehoord heb die geen overdadige hoeveelheid software erbij heeft gekregen >:) Jij bent de 1ste.

Verwijderd

Topicstarter
Het is zo'n OEM-ding, enkel een plastic zakje met de camera los in de doos van de monitor.
Overigens heb ik Windows 2000. Voor Windows 98 zijn wel drivers te krijgen, maar die blijken alleen op de WebCam II te werken (heb ik elders geprobeerd, en dit is de WebCam I).

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 08:08 schreef Typhoon het volgende:
Het is zo'n OEM-ding, enkel een plastic zakje met de camera los in de doos van de monitor.
YUCK :)
Overigens heb ik Windows 2000. Voor Windows 98 zijn wel drivers te krijgen, maar die blijken alleen op de WebCam II te werken (heb ik elders geprobeerd, en dit is de WebCam I).
ah. Dan ben ik bang dat je een probleem heb :(

"I'm sorry, but there are no files are available for Video Blaster WebCam I/II under Windows 2000. Please return to the download page and select a different product and/or operating system."

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

move naar [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp