Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02 22:08
Hallo,

Ik ben opzoek naar een tas waar ik mijn Sony A7 III in kan stoppen met 1 gemonteerde kit lens en 1 prime lens.

Momenteel heb ik zo’n driehoekig schoudertasje maar daar past alleen 1 camera met lens in en ik vind het ook niet praktisch. De ene keer hangt zo’n ding voor je kruis en de andere keer zit ie weer op je rug.

Een hele rugtas vind in ook zo overdreven van: kijk daar gaat een fotograaf! Daarnaast ben ik vaak in warme landen en dan heb je geen zin in een enorme zwetende tas op je rug

Dus ik zoek iets low profile dat dus ruimte biedt aan het bovenstaande met eventueel nog wat ruimte voor een portomonee oid..

Misschien iets van een heuptasje of een wat smallere rugtas?

Wie heeft tips?

Let me share my screen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoi Aviv, wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb zelf goede ervaringen met Peak Design accessoires.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:55

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Wat heb je zelf al gevonden en waarom twijfel je tussen deze. Wat is je budget..... etc. etc.

Houdt er rekening mee dat draagcomfort heel persoonlijk is. Advies is dan ook ga na de winkel met je spullenboel en ga passen.

In dit topic vind je al erg veel informatie --> Centraal Fototas Topic - Deeltje 4

Zelf gebruik ik geregeld de ONA Brixton leren messenger bag in Antique Cognac. Of een Peak Design everyday backpack 20l charcoal.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:54
Zelf heb ik een tenba messenger DNA.

Voor €99,- heb je de DNA 8, wat de kleinste in de serie en zeer waarschijnlijk groot genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:32

TMV

Kijk ook eens naar Domke, die hebben ook messenger-stijl tassen, zijn super stevig gebouwd en zien er niet uit als een typische cameratas. Jarenlang zelf gebruikt, type F-5X.. Daar paste een Canon 60D + 17-55 F2.8 IS in, plus kabels en lader.

[ Voor 19% gewijzigd door TMV op 27-05-2019 21:31 ]