pvpke schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:30:
[...]
Ikzelf werk sinds een hele tijd vanaf thuis. Ik zit nog even in een huurhuis en het licht is echt super beperkt op de plek waar mijn bureau staat. Krijg er zelfs zere ogen van. Ik was aan het kijken voor volgende bureaulamp. (zit filmpje bij voor de lux indicatie)
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Zou jij alsnog voor de lamp gaan die jij hebt of ziet dit er ook wel interessant uit?
Ik werk momenteel aan een bureau met 2 grote 27 inch schermen dus kan wel wat licht gebruiken. De lamp die op mijn bureau schijnt is een spotje wat eigenlijk maar dient om een schilderij op te lichten dus al het licht zou van de bureaulamp moeten komen.
Ik hoor graag je reactie.
Xiaomi heeft over het algemeen prima spullen. Ik ben wel bekend met een andere Xiaomi/Philips bureaulamp, langwerpig model, heeft dacht ik ook verschillende kleurtinten.
Nadeel is wel de tijd van het jaar. Post heeft het druk dus het kan weken duren voordat je je lamp hebt. Iets als garantie weeg ik ook altijd mee.
Wat @
TweakerVincent zegt klopt. De Maul is een echte werklamp dus de kleurtemperatuur van 6500k is 'kil'.
Maar dat vind ik geen probleem, aan een bureau wordt gewerkt. Over het algemeen heb ik 50% van de LED's aan, al dan niet gedimd.
Mij lijkt een langwerpige lamp een meer gespreid lichtbeeld geven zeker wanneer je de werkomgeving en twee monitoren goed wilt verlichten.
Of dat een echte werklamp is of een wat meer sfeervol modelletje. Dat laat ik aan jou.