Youtube wil continue een nieuw tabblad openen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:07
Wanneer ik op Youtube iets afspeel dan krijg ik een melding dat er een popup geblokkeerd word. Wanneer ik toestemming geef om hem te openen dan wordt er een nieuw tabblad geopend die verwijst naar YouTube: YouTube. Dit gebeurt bij elke video die ik afspeel.

Iemand wellicht een idee hoe dit kan? Ben aan het zoeken geweest op google maar kom totaal andere issues tegen met de zoektermen die ik probeer...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4pWp1Dk/Naamloos.png

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 12:11
Welke browser? Heb je je browser al eens naar factory settings gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:07
Gebruik Chrome als browers, factory settings had ik al geprobeerd.

Opnieuw geïnstalleerd en nu is het probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

kever678 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 01:05:
Ben aan het zoeken geweest op google maar kom totaal andere issues tegen met de zoektermen die ik probeer...
[...]
Gebruik Chrome als browers, factory settings had ik al geprobeerd.

Opnieuw geïnstalleerd en nu is het probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken.
Voor de volgende keer: geef dat soort info (incl wat je wel zag via Google etc) voortaan meteen in de topicstart bij de ... Nu kom je erg over als iemand die een vraag over de muur gooit en er voor de bühne bij zegt te hebben gezocht. En die schijn kan niet de bedoeling zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)