Ik zoek een?
All-in-one kleurenprinter.
Na 2,5 jaar is mijn Canon Pixma MX 925 kapot gegaan. Ik kreeg gisteravond de B200 storing en vandaag doet de printer niets meer.
Ik heb nog wel wat metingen verricht en de printer opengetrokken om te kijken of ik, met mijn beperkte kennis, het probleem kon vaststellen, maar helaas...
De printer is verder altijd prima bevallen, dus zoek ik iets soortgelijks
.
Wat is je budget?
Ik kocht de Canon destijds voor €123,50
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik ben van mening dat je beter een wat duurdere printer kunt kopen waarvan de inkt goedkoop is, dan andersom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik. 2 Windows 10 computers, een Apple tablet, 2 Android telefoons.
Wij printen niet zo heel veel.
Extra info:
Er zijn een aantal zaken die mij erg bevallen zijn aan de MX 925 die ik graag weer in een nieuwe printer zou terugzien:
Het hoeft niet precies dezelfde te zijn, maar als de wensenlijst zoveel mogelijk benaderd kan worden, zou dit prettig zijn.
All-in-one kleurenprinter.
Na 2,5 jaar is mijn Canon Pixma MX 925 kapot gegaan. Ik kreeg gisteravond de B200 storing en vandaag doet de printer niets meer.
Ik heb nog wel wat metingen verricht en de printer opengetrokken om te kijken of ik, met mijn beperkte kennis, het probleem kon vaststellen, maar helaas...
De printer is verder altijd prima bevallen, dus zoek ik iets soortgelijks
.
Wat is je budget?
Ik kocht de Canon destijds voor €123,50
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik ben van mening dat je beter een wat duurdere printer kunt kopen waarvan de inkt goedkoop is, dan andersom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik. 2 Windows 10 computers, een Apple tablet, 2 Android telefoons.
Wij printen niet zo heel veel.
Extra info:
Er zijn een aantal zaken die mij erg bevallen zijn aan de MX 925 die ik graag weer in een nieuwe printer zou terugzien:
- Wifi
- ODF, het liefst met dubbelzijdig scannen
- 2 afgesloten papierlades, waarvan 1 met fotopapier
- Seperate inkttanks verkrijgbaar bij de Action
- Automatisch dubbelzijdig afdrukken
- Software mbt scannen en printen foutloos werkend
- Kopiëren zonder tussenkomst computer
- Vlakke bovenkant, zodat je er nog wat spulletjes op kwijt kunt
Het hoeft niet precies dezelfde te zijn, maar als de wensenlijst zoveel mogelijk benaderd kan worden, zou dit prettig zijn.
Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.