Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatmike
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-07 20:48
Ik zoek een?
Set van (tenminste) 2 speakers (ik wil stereo geluid), draadloos en actief, voorzien van bluetooth en voorzien van een accu. Goede geluidskwaliteit. Formaat bij voorkeur 'boekenplank'.

Wat is je budget?
Max. € 600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
....thuis muziek af te spelen en als aanvulling op mijn laptop/beamer. Ik wil dat ze beschikken over een accu waardoor ze makkelijk 'verplaatsbaar' zijn zodat ik ze makkelijk op verschillende plekken in het huis kan plaatsen (bij het koken in de keuken, bij het film kijken in de woonkamer, in de zomer op het dakterras).

Bluetooth is een vereiste en bij voorkeur moet het signaal dan meer dan 10 meter kunnen overbruggen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in de 'JBL Control X Wireless' (klik en klik) een set gevonden die aan al mijn eisen voldoet (zie bovenaan) behalve de door mij gewenste geluidskwaliteit. Ik zoek dus een soortgelijke set maar dan met beter geluid.

Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:46
Is een beetje lastig. De echt hifi merken hebben vaak geen accu. Kan je die eis loslaten, dan is de Dali 1AX set bijv wat je zoekt.
https://www.hifiklubben.n...content=DALIZENSOR1AXHGWH

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Waarom geen JLB Charge 4 of Extreme?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatmike
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-07 20:48
caspervc schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:20:
Is een beetje lastig. De echt hifi merken hebben vaak geen accu. Kan je die eis loslaten, dan is de Dali 1AX set bijv wat je zoekt.
https://www.hifiklubben.n...content=DALIZENSOR1AXHGWH
In de korte tijd dat ik die JBL's heb uitgetest heb ik gemerkt dat het ontzettend fijn is dat ze zo makkelijk verplaatsbaar zijn. Hop, stekker er uit en je kunt ze het hele huis doorslepen..

Je zegt 'vaak geen accu', zijn er merken/boxen die dat wel hebben?
Wintervacht schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:23:
Waarom geen JLB Charge 4 of Extreme?
Waarom wel? Beide zijn losse speakers en geen set. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

flatmike schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:28:
[...]

In de korte tijd dat ik die JBL's heb uitgetest heb ik gemerkt dat het ontzettend fijn is dat ze zo makkelijk verplaatsbaar zijn. Hop, stekker er uit en je kunt ze het hele huis doorslepen..

Je zegt 'vaak geen accu', zijn er merken/boxen die dat wel hebben?

[...]

Waarom wel? Beide zijn losse speakers en geen set. Of zie ik iets over het hoofd?
Je criterium is stereo geluid, deze hebben een stereo opstelling, of is het ècht van cruciaal belang dat de speakers in 2 aparte behuizingen zitten?

Sterker nog, deze hebben allemaal minimaal 2.0 geluid, vaak zelfs meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Wintervacht op 27-05-2019 16:42 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:39
Je kunt via JBL Connect in de app twee Charge of andere speakers als stereo paar configureren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
De Ruark audio mr1 voldoen aan alle eisen en ze komen met een optionele accupack.

Qua draagbaarheid zal je toch iets moeten maken waar je ze in zet, een krat gebruiken of genoegen nemen met zelf dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Je kunt ook gaan voor een set Heos 1 icm GoPack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 09:51
Geen accu maar toch zeker het vermelden/overwegen waard: Edifier S2000Pro of de nieuwe (draadloze) versie de S3000Pro (draadloos tussen speakers onderling, wel powerchords natuurlijk)

Goede kans dat de S2000Pro de komende 48 uur bij de ibood hunt langskomt voor 250-299.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkip
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09
De Denon Heos 1 HS2 voldoet ook aan je eisen denk ik. Daar is ook een los accupack voor beschikbaar.
Wekko306 vond dit twee posts eerder ook al een goed idee :-)

[ Voor 37% gewijzigd door mikkip op 28-05-2019 12:54 ]

Pagina: 1