Debiele blogs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Geen idee of dit de juiste plek is. Anyway, er waren al vaak klachten overal het hele blog beleid hier, maar dat dit op de frontpage komt slaat werkelijk alles : Kecin's weblog: Gratis geld

Wordt dit soort bedel bullshit überhaupt toegestaan?

[ Voor 0% gewijzigd door mark-k op 27-05-2019 20:13 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:08
Wat is er mis met deze blogpost? Als je bedoelt dat het aandachttrekkerij om niets is: ja, dat is het. Maar lekker negeren en gewoon naar een andere pagina navigeren als je er niks mee hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Ik ben wel benieuwd naar een eventuele “nee”-post over een week

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat de reacties uitgeschakeld zijn.
Verder is 80% van de blogs waardeloos,. Maar het zal niet veranderen.

Ik zou het los laten, je hoofd schudden en iets anders gaan lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het is waarschijnlijk een reactie op de de blog van MtC (die ook alweer verwijderd is). De strekking daarvan was: ik heb wat fouten gemaakt, ben failliet gegaan en je kunt mij geld doneren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

oohh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:36:
Wat is er mis met deze blogpost? Als je bedoelt dat het aandachttrekkerij om niets is: ja, dat is het. Maar lekker negeren en gewoon naar een andere pagina navigeren als je er niks mee hebt ;)
klopt; maar refferal links zijn uit den boze; zelf verrijking, onduidelijk achterliggende motivatie etc.

waarom zijn dit soort bedel/begging blogs dan wel toegestaan? (zo ook die van MtC)

voegen he-le-maal niets toe.

enige nuttige/inhoudelijk iets bijdragen aan dit onderwerp, is de blog waarbij men inzameling doet voor goed doel; prima lijkt me - is geen persoonlijke verrijking/bedelen.

wanneer reff-links niet zijn toegestaan, lijkt me dit 'handje open houden' ook niet de bedoeling

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 27-05-2019 13:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Persoonlijk ben ik het wel met je eens, maar tweakers heeft nu eenmaal besloten op de tweakblogs veel meer toe te laten dan op het forum. Lijkt me verder niet zo'n probleem, een beetje meer vrijheid.
Ik ben het eens met @Emielvanputten, move on. Ik zie ook blogs van mensen dat ik denk "WTF is dit nu man". Ik sla sommige mensen ook helemaal over in de tweakblogs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 23:43
Ik heb sterk getwijfeld of ik hier een topic over aan moest maken, dus je bent zeker niet de enige die zich steeds meer begint te irriteren aan zaken die voorbij komen. Ik vind dit soort onzin blogs (waar 0 moeite in is gestoken) toch écht te ver gaan. Al helemaal met het "doel" van het blog.

Je hoeft niet direct regels en richtlijnen op te stellen, soms, zoals in dit geval hoef je die niet te hebben om te begrijpen dat een aantal dingen gewoon niet de bedoeling zijn.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maar het probleem met zonder richtlijnen te gaan modereren is dat de mensen die het betreft je dan al gauw van bevooroordeling gaan beschuldigen. Waarom deze wel en die niet, dat soort dingen.

Tweakblogs zijn vrij (tot op hele grote hoogte), zo is het nu eenmaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Maasluip allicht, maar dat is mijn mening, zal er dan duidelijker en dwingender kenbaar moeten worden gemaakt op *.tweakblogs.net dat het een "vrije zone" is, buiten de invloed van de dagelijkse medewerkers van *.tweakers.net en dat alle geposte informatie niet per definitie overeenkomstig waarheid hoeft te zijn.

Ben zelf amper bezoeker van *.tweakblogs maar wat mij betreft op elke pagina bovenin een verplichte dikke rode balk met een waarschuwing.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik vind het juist wel leuk en mooi dat Tweakblogs wat vrijer is... Ik schrijf zelf ook blogs waarvan er vast een hoop mensen zijn die na twee regels afhaken en dat is prima. Er zijn ook twee personen die het WEL leuk vinden (de vader van een vriend en ikzelf). Daarbij komt, zoals met alles op het internet, dat je niet alles serieus moet nemen. Wel 100% eens dat als referral links niet mogen, dit ook niet mag.

Je moet al aan een bepaalde voorwaarde voldoen (2.5K karma uit m'n hoofd) om een Tweakblog te mogen starten. Daarmee haal je de spammers heus wel (deels) uit de boot. Misschien kan er inderdaad wel wat explicieter duidelijk gemaakt worden dat er op Tweakblogs geen moderatie is maar om nou op elke pagina een dikke rode balk te plaatsen is wel wat overdreven @MAX3400

Wat betreft de blogpost van @Kecin;
Je kan discussiëren of het een debiele post is of niet. Misschien probeert hij wel de tongen los te maken en een statement te maken. Daar is hij, getuige dit topic, dan in geslaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:46
himlims_ schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:11:
[...]

klopt; maar refferal links zijn uit den boze; zelf verrijking, onduidelijk achterliggende motivatie etc.
Is dat zo? Volgens mij mag dat toch gewoon?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alleen op Tweakblogs zijn referrals toegestaan, mits duidelijk aangegeven. Zie ook Ginz in "Spammer / Referral link gespot op Tweakblogs"

Op alle andere onderdelen van Tweakers zijn ze verboden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dag allemaal,

Het is een klein experimentje. Reageren kan inmiddels op het blog ook :). Binnenkort meer :+.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:49:
Het is een klein experimentje.
Om te zien hoeveel negatieve commentaren je kan verzamelen?

Ik ben het geheel met de topic starter eens, dit soort 'blogs' maakt het hele blog systeem van Tweakers minder waardevol. Voor mij staat Tweakers voor kwaliteit, zowel van de redactie als van de reageerders en bloggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nilltris schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:19:
Misschien probeert hij wel de tongen los te maken en een statement te maken.
En welk statement is dat dan? Dat ie een trol is? Dat ie niets weet te verzinnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:25:
[...]

Om te zien hoeveel negatieve commentaren je kan verzamelen?

Ik ben het geheel met de topic starter eens, dit soort 'blogs' maakt het hele blog systeem van Tweakers minder waardevol. Voor mij staat Tweakers voor kwaliteit, zowel van de redactie als van de reageerders en bloggers.
Maar je reageert wel met een dubbelpost...
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:30:
[...]

En welk statement is dat dan? Dat ie een trol is? Dat ie niets weet te verzinnen?
Niet zo negatief joh...
Misschien wel het statement waarop de TS dit topic heeft aangemaakt; je KAN op tweakblogs debiele blogs aanmaken en niemand doet er wat aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nilltris schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Maar je reageert wel met een dubbelpost...

[...]

Niet zo negatief joh...
Misschien wel het statement waarop de TS dit topic heeft aangemaakt; je KAN op tweakblogs debiele blogs aanmaken en niemand doet er wat aan.
Er zijn inderdaad wat blogs hier op Tweakers die mij mijn haren uit mijn hoofd laten trekken. Vooral soms currency gericht.

Echter is mijn blog nu geupdate, vaak bekeken, en zijn er relatief wat mensen die geld hebben gegeven. De bedoeling was vanaf het begin te kijken wie er zonder enige reden geld over zou maken naar een onbekende, en zo ja, hoeveel dat dan is. Zonder te weten wat er met het geld gebeurd.

Ik heb voordat ik de blog heb neergezet besloten iedereen terug te betalen, echter dan maal 3. Dus iedereen kan mij een DM doen met hun echte naam (die stuurt Tikkie immers door) zodat ik het geld terug kan overmaken. Ik vond het wel geslaagd. Er kwam inderdaad een discussie op start (had ik niet zozeer verwacht gezien sommige crap die ik voorbij zie komen) en mensen gaven geld. Ik kreeg verschillende DM's met de vraag van het doel (antwoord; just wait). Zodoende was het dus een kleine test puur voor mijzelf :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1