Fakeprofiel & veiliging afhaken.

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 19:20
Ik heb en veiling gewonnen namelijk deze V&A aangeboden: Apple iPhone XS 64GB Grijs ,uiteindelijk heeft de verkoper afgehaakt en ik heb en negatieve recensie achtergelaten ,waardoor hij uit wraak? en negatieve waardering terug gaf. kan dit even verwijderd worden uit mijn profiel ?

En toevallig heb ik ontdekt dat de profiel PieterJc2 en fake profiel is van MiniRvs MiniRvs Hij biedt op zijn eigen advertenties ,en geeft valse waarderingen terug aan zijn eigenprofiel. Kan dit nagecheckt worden eventueel via de IP adres ? Ik ben 100% zeker hiervan.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@INF3RN040 biedingen op een veiling zijn indicatief en niet bindend, zoals in in de V&A FAQ kan nalezen.
Over je andere melding zal ik even onderzoek plegen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 19:20
Ok wist ik niet ,dan heb ik mijn lesje geleerd dat hier niet geboden moet worden op en veiling ,bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Microkid schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:07:
@INF3RN040 biedingen op een veiling zijn indicatief en niet bindend, zoals in in de V&A FAQ kan nalezen.
Over je andere melding zal ik even onderzoek plegen.
@Microkid Wat heeft een "veiling" dan nog voor een meerwaarde boven een normaal V&A topic waarbij een verkoper gewoon minimaal de vraagprijs voor het item wil gaan ontvangen (of zelfs liefst iets meer)?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Dit topic is gesloten.