Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stevige laptop met redelijke grafische kaart - niet te duur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Beste allemaal!

Wij zijn opzoek naar een stevige laptop, eventueel doordat er een hoes er om heen zit.
Grafische kaart moet redelijk zijn, omdat hij software aan moet kunnen voor 3D printen.

De prijs liever niet te hoog.

Laptop is voor iemand die snel wat stress ervaart, vandaar.
Familie heeft geen verstand van laptop's/computers, dus daarom dit topic.

Hier komen soms tips waar je zelf niets een aan gedacht hebt.

Alvast heel erg bedankt!

Alle reacties

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat is niet te hoog kwa prijs? Persoonlijk heb ik een laptop van toen der tijd 2000 euro aangeschaft, omdat ik een dedicated GPU wilde… maar ik had ook een laptop van 3000 kunnen aanschaffen, maar mogelijk lukt het ook voor rond de 1000 euro.

Kijk eens in de pricewatch en doe zelf eens een paar voorstellen.

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 26-05-2019 15:57 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Lees even het LAA beleid door, en wat bedoel je met 'iemand die veel stress ervaart'? Waarom is dat relevant?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je bent enorm vaag in wat je nu wil precies.

Wat is, voor jou, redelijk als we het hebben over een grafische kaart? En wat vind je stevig? Een hoes is zelf te regelen natuurlijk.

• Canon_nl3
Excuses dat ik niet duidelijk was.
Als diegene stress ervaart kan hij de laptop van zich afgooien. Daarom is het relevant (maar had ik er niet bij gezet).

3D printen gaat via het programma Doodle 3D. Ik ben hier niet echt in thuis, maar wil me er wel wat in gaan verdiepen.
Hij heeft nu een Lenova 320.
Ik zat te kijken naar een Lenova 330 https://www.coolblue.nl/p...30-15ikbr-81de0188mh.html
Alleen vind ik 128GB niet zo veel.

Prijs het liefst rond de 500 euro.

Alvast bedankt.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Stevige laptop
Ingebouwde GPU
500 euro

Dat wordt een lastige kluif om te vinden. Ik denk dat je budget daar niet bepaald ruim voor is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
Wat voor grafische kaart heb je nodig?
Wat zijn de systeem eisen voor doodle 3d?

Wanneer ik Google op doodle 3d vind ik een applicatie die in een web browser werkt. Hier is dus echt geen losse grafische kaart voor nodig.
(Maar andere applicaties kunnen weer strenge systeem eisen hebben)

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Natuurlijk niet de bedoeling, maar ik ga toch even m'n eigen waar aanprijzen:) Heb nog een Dell precision met i7 3740QM en K1000M of een i7 3840QM met K2000M. Beide met 256GB SSD en 16GB RAM. De laptop met 3740QM heeft alleen enkele dooie pixels, maar die zie je nauwelijks.

Veel degelijker dan wat je voor 500 euro nieuw krijgt en nog goedkoper ook. Oja en QWERTZ toetsenbord, maar daar heb je stickers voor. Kosten 7 euro per vel.

[ Voor 22% gewijzigd door hoi1234 op 29-05-2019 20:06 ]

• Canon_nl3
frankyfn126 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:49:
Wat voor grafische kaart heb je nodig?
Wat zijn de systeem eisen voor doodle 3d?

Wanneer ik Google op doodle 3d vind ik een applicatie die in een web browser werkt. Hier is dus echt geen losse grafische kaart voor nodig.
(Maar andere applicaties kunnen weer strenge systeem eisen hebben)
Nee, dat idee had ik ook. Zijn vorige laptop was ook niet bijzonder en die was goed genoeg. Helaas nu dus wel kapot.
Ik wil deze adviseren aan de ouders van de gebruiker. Jullie mee eens?
https://www.coolblue.nl/p...30-15ikbr-81de0188mh.html

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 20:57
Ik zou proberen een oude HP EliteBook 8470p van V&A of marktplaats te vinden. Die dingen zijn daadwerkelijk NIET te mollen. Zo'n ideapad dingetje is binnen no time weer kapot.

Een beetje nette 8470p heb je ook voor een euro of 200, mooi meegenomen voor als hij de boel weer sloopt

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Koop den lenovo ThinkPad, niet de ideapad. Een t440(p)moet goed zijn. Als je geen goede lenovo vind, neem dan in iedergeval een zakelijke laptop, bedrijven gooien na 2-4 jaar alle laptops eruit, en dan gaan ze voor een drol en 3 knikkers op marktplaats.

De elitebooks zijn idd goede, maar de zBooks van hp zijn ook goed, de opvolger van de elitbook zegmaar.
Pagina: 1