Van de bedrijfspagina binnen Facebook krijg ik de openingstijden niet vermeld.
Facebook geeft zelf aan dat je het volgende moet doen:Ga naar je pagina en tik op .
Tik op Pagina bewerken > Instellingen > Pagina-informatie.
Scrol omlaag naar het gedeelte Openingstijden bewerken en tik op + OPENINGSTIJDEN TOEVOEGEN.
Tik op de schuifregelaar naast de dagen waarop je bedrijf is geopend.
Tik op de openingstijden om ze te bewerken. Tik op + om meer openingstijden toe te voegen.
Tik op Opslaan.
Als je het gedeelte Openingstijden niet ziet staan, moet je je mogelijk aanmelden bij Facebook op een computer en de categorie van je pagina wijzigen.
Al dit heb ik gedaan echter het lukt nog steeds niet
Zelfs de categorie is gewijzigd naar andere bedrijven echter ook dit heeft geen resultaat.
Moet het nog ergens aangevinkt worden? Ik ben in ieder geval radeloos !!
B.v.d. Chicco
Facebook geeft zelf aan dat je het volgende moet doen:Ga naar je pagina en tik op .
Tik op Pagina bewerken > Instellingen > Pagina-informatie.
Scrol omlaag naar het gedeelte Openingstijden bewerken en tik op + OPENINGSTIJDEN TOEVOEGEN.
Tik op de schuifregelaar naast de dagen waarop je bedrijf is geopend.
Tik op de openingstijden om ze te bewerken. Tik op + om meer openingstijden toe te voegen.
Tik op Opslaan.
Als je het gedeelte Openingstijden niet ziet staan, moet je je mogelijk aanmelden bij Facebook op een computer en de categorie van je pagina wijzigen.
Al dit heb ik gedaan echter het lukt nog steeds niet
Zelfs de categorie is gewijzigd naar andere bedrijven echter ook dit heeft geen resultaat.
Moet het nog ergens aangevinkt worden? Ik ben in ieder geval radeloos !!
B.v.d. Chicco