Dag tweakers. Bij mijn huidige huurhuis staat er een mooie carport in de tuin omdat de vorige bewoners hun auto in de tuin parkeerden. Voor ons is dit echter niet nodig en gebruiken wij de carport nu als overdekte zitplek.
Nou wil ik in de koude avonden er ook nog kunnen zitten en vind ik een kleine houtkachel zeer gezellig.
Het zou ideaal zijn als deze half onder de overkapping kan staan met een pijp die naast en boven de overkapping uitsteekt. Nu maak ik mij echter zorgen over de temperatuur van de kachel en of dit kan in combinatie met kunstof golplaten.
Het zijn geloof ik doorzichtige PVC golfplaten.
Dit model kachel had ik in gedachten waarbij de afvoer pijp verlengt kan worden.

Kan dit veilig onder de overkapping geplaatst worden?
Nou wil ik in de koude avonden er ook nog kunnen zitten en vind ik een kleine houtkachel zeer gezellig.
Het zou ideaal zijn als deze half onder de overkapping kan staan met een pijp die naast en boven de overkapping uitsteekt. Nu maak ik mij echter zorgen over de temperatuur van de kachel en of dit kan in combinatie met kunstof golplaten.
Het zijn geloof ik doorzichtige PVC golfplaten.
Dit model kachel had ik in gedachten waarbij de afvoer pijp verlengt kan worden.

Kan dit veilig onder de overkapping geplaatst worden?