Beste Tweakers,
Met veel interesse heb ik de afgelopen jaren verscheidene topics doorgelezen. Nu wil ik echter zelf aanspraak maken op jullie kennis.
Het gaat om een ASUS laptop van een aantal jaren oud. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze laptop een upgrade te geven zodat hij nog even mee kan.
Ik wil er graag World of Warcraft Classic op spelen als dat in augustus uit komt.
Hierbij de specs van de laptop die ik heb kunnen achterhalen:
Moederbord: ASUSTek COMPUTER INC. N56J
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50 GHz
Videokaart: Nvidia GeForce 840M
RAM: DDR3 8GB 3300 MHz
Opslag: ST750LM000-1EJ16G
Mijn vraag aan jullie luidt: is het mogelijk om dit systeem te upgraden zodat de prestaties verbeteren? Of kan ik beter voor een nieuwe laptop kijken?
Alvast bedankt!
Met veel interesse heb ik de afgelopen jaren verscheidene topics doorgelezen. Nu wil ik echter zelf aanspraak maken op jullie kennis.
Het gaat om een ASUS laptop van een aantal jaren oud. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze laptop een upgrade te geven zodat hij nog even mee kan.
Ik wil er graag World of Warcraft Classic op spelen als dat in augustus uit komt.
Hierbij de specs van de laptop die ik heb kunnen achterhalen:
Moederbord: ASUSTek COMPUTER INC. N56J
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50 GHz
Videokaart: Nvidia GeForce 840M
RAM: DDR3 8GB 3300 MHz
Opslag: ST750LM000-1EJ16G
Mijn vraag aan jullie luidt: is het mogelijk om dit systeem te upgraden zodat de prestaties verbeteren? Of kan ik beter voor een nieuwe laptop kijken?
Alvast bedankt!