Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell usb slimline toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik heb een jaar of tien een bedraad Dell toetsenbord in gebruik hier. Op de onderkant staat SK-8115 als typenummer. Dit toetsenbord vind ik ontzettend fijn en ik zou graag een tweede willen hebben.

Afbeeldingslocatie: https://c1.neweggimages.com/NeweggImage/ProductImage/A4KZ_131001682791393740WqyJyGpmFR.jpg

Helaas ben ik nu al 2x op een locatie een toetsenbord tegengekomen dat er op het oog gelijk uitziet, maar een stuk lichter aanvoelt en een sponzigere aanslag kent. Die moet ik dus niet hebben.

Ik heb gegoogled en ik vind geen informatie over een tweede revisie of alternatief typenummer van het nieuwere model. Om de boel erger te maken kom ik bij de meeste leveranciers het toetsenbord onder 3 of 4 typenummers tegen (SK-8115, RT7D50, L-100, RH-659), waarbij ik dus bang ben dat 1 van die nummers eigenlijk de revisie is die ik niet wil.

Herkent iemand dit verschil, en weet iemand het typenummer dat ik dus dien te vermijden?

Edit: dit is dus waar ik bang voor ben; op MP staat nu een KB-8115 die volgens mij uit de verkeerde serie is. Het optische verschil is dat de windows-logo's niet verzonken liggen, en er ook geen ontstoringsblokje aan de kabel zit:

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/Zq8AAOSwaqZc0tSd/$_86.JPG

Edit 2: het model dat ik heb, heeft DJ333 in CN-nummer staan (revisie A01). Als ik daar op zoek, vind ik onder meer deze aanbieder. Dat lijkt 100% op mijn toetsenbord. (Verwarrend genoeg verkoopt Dell ook weer andere toetsenborden met DJ333 als typenummer :) ).

Edit 3: De L-100 is het in elk geval niet. Ziet er aan de bovenkant hetzelfde uit, maar aan de onderkant is de layout anders, en volgens deze gast typt die ook anders dan de SK-8115...

Bizar leuke speurtocht zo!

[ Voor 39% gewijzigd door SeatRider op 26-05-2019 10:37 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt