Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radioactiev
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik heb een Mifi-router en ga die af en toe gebruiken als mobile hotspot.

Omdat het dus m2m-data is, maakt mij het telefoonnummer helemaal niet uit, en kan de SIM net zo goed Grieks of Slowaaks zijn.

Daardoor kan ik het allergoedkoopst prepaid pakket uit de EU afnemen 8) - als ik het hier ten lande maar kan opwaarderen... alleen hoe vind ik dat? Of zijn de T-Mobiles met al hun marketing nog best concurrerend, qua tarief?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, ik mis 2 dingen: wat mag het kosten per maand? En roam je veeeel door landen of is het voor 1 of 2x in een land?

Laatste geval: haal ter plekke een 4G SIM.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 00:29
radioactiev schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:44:
Ik heb een Mifi-router en ga die af en toe gebruiken als mobile hotspot.

Omdat het dus m2m-data is, maakt mij het telefoonnummer helemaal niet uit, en kan de SIM net zo goed Grieks of Slowaaks zijn.

Daardoor kan ik het allergoedkoopst prepaid pakket uit de EU afnemen 8) - als ik het hier ten lande maar kan opwaarderen... alleen hoe vind ik dat? Of zijn de T-Mobiles met al hun marketing nog best concurrerend, qua tarief?
Hoezo is het ‘dus’ M2M data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 20:19
https://www.vodafone.nl/together/ bij iemand erbij voor 15 euro per maand is met blox beperkt internet wel onbeperkt internet na bundel op is maar dan met 0.032MB/sec ;)

https://www.vodafone.nl/s...ox/beperkt-internet.shtml

[ Voor 61% gewijzigd door saharoen op 26-05-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radioactiev
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-02-2023
MAX3400 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:50:
Euh, ik mis 2 dingen: wat mag het kosten per maand? En roam je veeeel door landen of is het voor 1 of 2x in een land?
Ik roam nauwelijks, maar het ging er juist om dat alle aanbieders in de EU ook in Nederland kunnen bedienen, en dat het daarvoor niet uitmaakt of ik roam of niet toch?
Verder zijn bij prepaid geen vaste kosten per maand, wat is eigenlijk de kale inkoopprijs van een Mb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 14:59
Hou er rekening mee als een buitenlandse provider wordt gebruikt deze maar beperkt geldig is. Je MOET periodiek namelijk in het land van herkomst roamen. Doe je dat niet dan zal je worden afgesloten.

Dus met een NL sim 6 maanden alleen in Belgie gebruiken etc etc etc
Pagina: 1