Mobiele layout is te breed

Pagina: 1
Acties:

• Mrten
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 13:24
Op mijn telefoon (Galaxy S9) is de lay-out van Tweakers te breed. Niet alleen op de homepagina maar op alle pagina's. Ik heb m'n cache al leeggemaakt, browser opnieuw opgestart etc., maar het probleem blijft. Ik heb geen custom CSS o.i.d. en desktop site staat niet aan in de instellingen van Chrome. Hier een paar screenshots van het probleem:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AarJdJUYCQGIN7tnshCspIix/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wBq746vzn5aUKRhw6jGk2dOO/thumb.png

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 18:02

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Welke instelling heb je staan bij schermgroottes onder het tandwiel met landvlag (rechtsbovenin)?

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Mrten
Die staat op automatisch schalen. Handmatig op smartphones zetten lost het probleem niet op.

[ Voor 47% gewijzigd door Mrten op 25-05-2019 19:05 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57
Mrten schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:16:
Op mijn telefoon (Galaxy S9) is de lay-out van Tweakers te breed. Niet alleen op de homepagina maar op alle pagina's. Ik heb m'n cache al leeggemaakt, browser opnieuw opgestart etc., maar het probleem blijft. Ik heb geen custom CSS o.i.d. en desktop site staat niet aan in de instellingen van Chrome. Hier een paar screenshots van het probleem:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Misschien aan de DPI instellingen gesleuteld op je S9? Dat je DPI te hoog is waardoor het automatisch de brede weergave pakt? Overigens zou het dan op je scherm moeten passen alleen dan met minuscule letters. 🤔

• Mrten
Nope, dat staat allemaal op de standaard instellingen. Het begon overigens een dag of twee voor de vorige dev iteratie, misschien dat het er iets mee te maken heeft? Daarvoor geen problemen gehad.

plan: Prijsdalingen en -alerts - Development-iteratie #156

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mijn S9 met firefox heeft nergens last van. Misschien even een andere browser proberen en kijken of het probleem daar ook optreed.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 16:19
@Mrten heb je dit euvel nog kunnen verhelpen in de tussentijd?

Ik heb sinds een aantal weken exact hetzelfde met een Samsung S7 non edge en krijg het niet opgelost.
Ik heb dus hetzelfde als jou al gepoogd (cookies, cache etc).

Alvorens een nieuw topic te openen dacht ik ik gooi de vraag hier even neer, al verwacht ik stiekem dat je gezien de datum van openen van dit topic inmiddels over bent op een nieuw toestel en daarmee het probleem verholpen is?

Mocht iemand ideeën hebben dan hoor ik het graag :)

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:12

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Sinds 1 - 2 dagen heb ik dit issue ook in de activiteit page van mijn account:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_00D1OHEUSRNngHQb34hSOafgrM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZZFSvnpfbd7oJpaBGnesHFPv.png?f=fotoalbum_large

Dit is ook meteen de enige page die het probleem heeft. Alle andere pages die zijn geoptimaliseerd voor kleine schermen zijn tot nu toe verder in orde geweest (FP, Forum overzicht, Forum topics, andere tabs van mijn account overzicht).

Omdat het euvel (bij mij tenminste) zo page specifiek is, kan ik mij eigenlijk moeilijk voorstellen dat dit met instellingen op mijn smartphone te maken heeft. Ik heb dit trouwens op een Motorola G6 Plus met Android 9 als OS.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

teacup schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:49:
Sinds 1 - 2 dagen heb ik dit issue ook in de activiteit page van mijn account:
[Afbeelding]

Dit is ook meteen de enige page die het probleem heeft. Alle andere pages die zijn geoptimaliseerd voor kleine schermen zijn tot nu toe verder in orde geweest (FP, Forum overzicht, Forum topics, andere tabs van mijn account overzicht).

Omdat het euvel (bij mij tenminste) zo page specifiek is, kan ik mij eigenlijk moeilijk voorstellen dat dit met instellingen op mijn smartphone te maken heeft. Ik heb dit trouwens op een Motorola G6 Plus met Android 9 als OS.
Die pagina is simpelweg nog niet geschikt gemaakt voor mobiel. Er zijn er nog een aantal, maar het worden er gelukkig wel steeds minder ;)

Intentionally left blank

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:12

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

crisp schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:41:
[...]

Die pagina is simpelweg nog niet geschikt gemaakt voor mobiel. Er zijn er nog een aantal, maar het worden er gelukkig wel steeds minder ;)
Hoi Crisp, dat wist ik nog niet eens. Desondanks heeft de page op mijn smartphones altijd wel goed geschaald, om die reden viel het mij ook op dat het nu niet het geval was. Laat maar even liggen, als het niet is voorbereid wordt het duwen met een touwtje.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Pagina: 1