Ongewenst gebruik admin-edit

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:14

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Topicstarter
In dit artikel:

nieuws: Huawei kan mogelijk bij klantenbestand KPN door levering software

... is naar mijn mening door Dirk ten onrechte een admin-edit gedaan tegen de reactie van Zyphlan.

De betreffende gebruiker klaagt dat de auteur niet voldoende onafhankelijk is blijven denken bij het overnemen van het nieuwsbericht uit de bron. Iedereen die nieuws publiceert laat wel eens steekjes vallen, dat is de kwestie niet, dus geen boze gedachten.

Maar waar het om draait is dat het signaleren van niet goed uitgevoerd journalistiek werk buitengewoon belangrijk is voor de lezer: Lezers dienen elkaar erop te kunnen wijzen. Zo'n discussie hoort niet thuis in een hoekje op een afgelegen forum als dit, maar recht onder het artikel zelf. Daarom vind ik het ook niet gewenst dat een gebruiker hierop terechtgewezen wordt, omdat een eindgebruiker tegen iemand die machtsmiddelen op de website heeft een ongelijke relatie is en gebruikers dus op die manier de mond snoert op inhoudelijke grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:52

Kheos

FP ProMod
dmantione schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:46:
Zo'n discussie hoort niet thuis in een hoekje op een afgelegen forum als dit, maar recht onder het artikel zelf. Daarom vind ik het ook niet gewenst dat een gebruiker hierop terechtgewezen wordt, omdat een eindgebruiker tegen iemand die machtsmiddelen op de website heeft een ongelijke relatie is en gebruikers dus op die manier de mond snoert op inhoudelijke grond.
er is een plaats voor dergelijke comments en die is niet onder het artikel.Daar kan wel degelijke commentaar gegeven worden dus niemand wordt de mond gesnoerd. wat is jouw punt precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:14

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Topicstarter
Het artikel informeert op een gekleurde wijze. Mijn punt is dat het gewenst is dat dergelijke kritiek door de overige lezers van het artikel gezien kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Discussie over moderatie kan in Frontpagemoderatie.

Dit topic is gesloten.