Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
http://come.to/tvout
Hier vindt je een tool voor tv-out van nvidia bases videokaarten. Ik weet niet of ie werkt op een diamond, maar op m'n Hercules TNT2 Ultra werkt 't perfect. Ook voor Win2K !!!
Hier vindt je een tool voor tv-out van nvidia bases videokaarten. Ik weet niet of ie werkt op een diamond, maar op m'n Hercules TNT2 Ultra werkt 't perfect. Ook voor Win2K !!!
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik had een Viper v5550 met TV-Out en gebruikte ook TV Tool 4! Is werkelijk een fantastisch progje, werkt perfect, zelfs monitor en TV tegelijk beeld. De kwaliteit van je TV beeld is ook een stuk beter dan de standaard Diamond of NVidia driver.
Absoluut downen dus...
Absoluut downen dus...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Heb nu ook TVtool gedownloaded, maar prog zegt "no connection" en herkent wel videokaart + chip. Moet ik een ander verloopstuk voor aansluiting op TV kabel kopen? Kortom: hoe sluit je dan je videokaartr aan op de TV met de bijgeleverde adapter? De adapter van Tv-kaart naar kabel past niet echy bij mij. Heb ik een andere kabel of verloopstuk nodig?
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Kabel? Ik hoop niet dat je de Coax kabel bedoelt want dan zit je helemaal verkeerd. Bij mij is het een kabeltje van 5 pins din (lijkt op PS/2 aansluiting) naar een female tulp. Dan heb ik een kabel van tulp male -tulp male. En die gaat m'n videorecorder in. Je kan ook een tulp -> scart kabel gebruiken.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
ik heb hetzelfde met m'n 550 onder win2k.
onder win98 trouwens wel werkend gehad.
ga nu ff dat tooltje downen..
onder win98 trouwens wel werkend gehad.
ga nu ff dat tooltje downen..
Verwijderd
btw .. bij mijn viper kreeg (na ff vragen, was oem versie) een kabeltje erbij idd van soort din-achtig iets naar cinch koppeling. (geel) die moet je dus gewoon verkengen en achter in je TV pluggen (of voorin , kan bij ons ook) ik heb ook m'n geluid dan via TV (stereo blijft boven) 3 tulp stekkertjes dan.
als je een verloop naar scart koopt zit daar waarschijnlijk ook twee cinch koppelingen aan voor audio.
succes.
als je een verloop naar scart koopt zit daar waarschijnlijk ook twee cinch koppelingen aan voor audio.
succes.
Pagina: 1