Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een vergelijkbare telefoon zoals de hua wei p30 lite

mijn budget is rond de €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor dagelijkse dingen, zoals browseren, gebruik van maps etc .
Welke apparatuur heb je al? iphone 6. Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? niet perse, het moet wel up to date blijven, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer met de huawei toestellen gebeuren, daarom zou ik een vergelijkbare telefoon willen hebben als de huawei p30 lite

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? tot nu toe niet echt een voorkeur gehad. Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Pocco F1, maar ik vond die niet zo mooi. Daarnaast vond ik de huawei p20 ook wel een prima toestel, maar nogmaals weet nu niet zeker of ik huawei toestellen moet kopen ivm Amerika

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2019 14:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Al eens gekeken naar de Galaxy A50? Bijna dezelfde specificaties, maar wel met een oled-scherm en de prijs is gunstiger. Telefoon is wel iets groter dan de P30 lite. Camera vind ik zelf meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
croschou schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:46:
Al eens gekeken naar de Galaxy A50? Bijna dezelfde specificaties, maar wel met een oled-scherm en de prijs is gunstiger. Telefoon is wel iets groter dan de P30 lite. Camera vind ik zelf meer dan voldoende.
ja ik had die net gezien, maar vond die indisplay fingerprint scanner best wel traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Meestal gebruik ik gezichtsherkenning, dus omzeil de vingerafdruk scanner. Op zich heb ik er geen problemen mee. Werkt vrij accuraat bij diverse apps waarbij ik moet inloggen met vingerafdruk. Maar echt snel is het niet nee.