Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik heb een nieuwe Xiaomi Mi A2 gekocht, hetzelfde type toestel als dat ik al had alleen met meer opslagruimte.

Mijn oude Xiaomi Mi A2 zet netjes iedere dag zijn backup in mijn Google Drive. Daar vandaan wilde ik graag de backup op mijn nieuwe toestel herstellen, zodat ik niet alles opnieuw zelf hoef te installeren. Alleen blijft hij zeggen dat er geen backup gevonden kan worden op mijn Google account. Inmiddels al zeker 5x geprobeerd door het nieuwe toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ook de backup folder in Google Drive verwijderd en opnieuw een backup gemaakt vanaf het oude toestel, maar het maakt geen verschil. Hij kan 'm nog steeds niet vinden.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en is er een oplossing voor? Komt het omdat het hetzelfde type toestel is? De backup folder in Google Drive heeft Mi A2 Backup, dat is natuurlijk wel een hele generieke naam.

Is er een workaround om de backup eventueel handmatig te herstellen op de nieuwe telefoon? Of zit er echt niks anders op dan alles maar handmatig te doen? Ik heb het ook rechtstreeks vanaf het toestel (via Bluetooth) geprobeerd, maar ook dan zegt hij dat er geen backup gevonden kan worden op het toestel.