Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• moremaarten
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 25-05-2019
Hoi,
Na een systeemupdate vanmiddag geeft mijn motorola moto G6 aan dat het patroon onjuist is. Dit patroon is 100 procent zeker wel juist, weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Zoals gewoonlijk is motorola op geen enkele manier te bereiken.

groetjes,

Maarten

...

Beste antwoord (via moremaarten op 25-05-2019 12:56)

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:57
Oh Die pin is dan je sim kaart denk ik
want motorola heeft geen alternatieve ontgrendeling, dus als je patroon vergeet of niet goed is, dan ben je het bokje en moet je resetten, (als je een google-account hebt en back-upt dan is er nog veel terug te zetten. probeer een back-up te maken, kweet niet of dat nu kan btw.

Resetten:
Turn your phone off.
Press and hold Volume down and power.
In recovery menu press Volume down twice.
Press power. You will see a red exclamation mark.
Press power and Volume up.
Go to Wipe data / Factory reset and press power button.
Scroll to Yes - delete all user data and press power. dan begin je schoon

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Alle reacties

• Mel33
Kan je niet kiezen om de pin in te voeren?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• moremaarten
@Mel33 Als ik mijn telefoon opstart moet ik mijn pin invoeren en dan het patroon invoeren om hem te ontgrendelen. Als ik mijn vingerafdruk probeer, dan geeft hij ook aan dat dat pas kan als ik eerst het patroon heb ingevoerd

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Mel33
Oh Die pin is dan je sim kaart denk ik
want motorola heeft geen alternatieve ontgrendeling, dus als je patroon vergeet of niet goed is, dan ben je het bokje en moet je resetten, (als je een google-account hebt en back-upt dan is er nog veel terug te zetten. probeer een back-up te maken, kweet niet of dat nu kan btw.

Resetten:
Turn your phone off.
Press and hold Volume down and power.
In recovery menu press Volume down twice.
Press power. You will see a red exclamation mark.
Press power and Volume up.
Go to Wipe data / Factory reset and press power button.
Scroll to Yes - delete all user data and press power. dan begin je schoon

• moremaarten
bedankt!
Wel klote dat motorola het zo ingewikkeld maakt

• Mel33
Of het zo veilig maakt, this maar hoe je het bekijkt.

Maar maak je scherm eens schoon, want als je echt zeker weet dat het patroon goed is....

Hier nog wat info https://forums.lenovo.com...re-DOOMED-NO/td-p/4076782

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Bekend probleem, hier hetzelfde verhaal met een Moto G6 Play, die na de Android 9 update de code niet meer accepteerde. Fabrieksinstellingen was de oplossing.

[Voor 14% gewijzigd door Stefan22 op 25-05-2019 15:18]

• moremaarten
Stefan22 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:18:
Bekend probleem, hier hetzelfde verhaal met een Moto G6 Play, die na de Android 9 update de code niet meer accepteerde. Fabrieksinstellingen was de oplossing.
Bij mij wad dat inderdaad ook de oplossing.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True