Hallo @willemdemoor
Grafiekop pagina twee / Testmethode
En de volgende dingen vraag ik mij gewoon af / verbaas ik mij over
Afsluitend nu een echte weakers vraag waar ik denk ik ook wel het antwoord op weet :-)
Zover ik uit eerdere berichten kan opmaken hebben jullie op het lab de beschikking over 3D printers dan is een texture analyzer toch vrij snel ( stageproject) daar mee te maken door een krachtsensor op de plek van de extruder te monteren en wat x,y en z bewegen te programmeren gekoppeld een de waarde van de krachtsensor
Je bent een tweaker / hacker of niet....
Mijn vermoeden is omdat jullie lap voor meer dan alleen voor tweakers gegevens verzameld en de database gevuld moet worden met meet resultaten en mogelijk de leveranciers ( klanten) een gekalibreerde en ge certificeerde meeting vereisen en je dat met zelfbouw juridisch niet gaat redden.
======================
Oeps had Vijf compacte toetsenborden getoetst over het hooft gezien
Grafiekop pagina twee / Testmethode
Dus hieruit is op te maken dat Lenovo toetenboard beter is dan de dell en beide heel veel beter zijn dan het Apple toetsenbord, helaas is niet iedereen even blij met het mac pro keyboard maar of de deze waarde nu aangeven wat beter is, is een foute stelling! Mogelijk meer is voor dev team @crisp / @ACMToetsentravel (actuation/bottom out)
Laptop Gemiddelde- / maximum Afstand in mm (hoger is beter)
En de volgende dingen vraag ik mij gewoon af / verbaas ik mij over
Ik weet bijna zeker dat het aan mij ligt maar ik stel de vraag toch, wat is de meerwaarde van prijzig in dit bericht. Ik denk dat mijn gevoeligheid in deze gekomen is door mijn buurman die bij alles wat hij kocht en trots op was ook moest vertellen hoe duur het wel niet was. Terwijl ik meer intresse heb wat je met iets kunt doen en of het leuk of handig, nuttig is enz.Sinds enige tijd beschikken we in ons testlab over een texture analyzer, een prijzig apparaat dat zeer nauwkeurig de bewegingen van een toets en de karakteristieken van de onderliggende switch kan meten
Afsluitend nu een echte weakers vraag waar ik denk ik ook wel het antwoord op weet :-)
Zover ik uit eerdere berichten kan opmaken hebben jullie op het lab de beschikking over 3D printers dan is een texture analyzer toch vrij snel ( stageproject) daar mee te maken door een krachtsensor op de plek van de extruder te monteren en wat x,y en z bewegen te programmeren gekoppeld een de waarde van de krachtsensor
Je bent een tweaker / hacker of niet....
Mijn vermoeden is omdat jullie lap voor meer dan alleen voor tweakers gegevens verzameld en de database gevuld moet worden met meet resultaten en mogelijk de leveranciers ( klanten) een gekalibreerde en ge certificeerde meeting vereisen en je dat met zelfbouw juridisch niet gaat redden.
======================
Oeps had Vijf compacte toetsenborden getoetst over het hooft gezien
[ Voor 30% gewijzigd door hans3702 op 25-05-2019 12:40 . Reden: een oeps link en volgorde aangepast ]