Ik heb thuis op mijn slaapkamer bij mijn PC een paar mooie audioengine 2+ speakers staan waar ik erg tevreden mee ben, alleen mis ik nog een subwoofer. Ik luister voornamelijk naar muziek met de speakers, en dat is meestal Hiphop/RNB/Trap.
Ik heb zelf al de Audio Engine subwoofer s8 gevonden maar hoor van veel mensen dat deze subwoofer veel te duur is voor de kwaliteit die hij levert, en dat ik makkelijk een andere kan vinden voor die prijs (alleen vertellen ze mij niet welke).
Zijn er hier misschien mensen met de zelfde speakers of verstand van zaken die mij een mooie subwoofer kunnen aanraden uit ervaring of kennis? Of is de Audio Engine subwoofer s8 zo gek nog niet?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Audio Engine 2+ speakers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Audio Engine subwoofer s8
Links:
Ik heb zelf al de Audio Engine subwoofer s8 gevonden maar hoor van veel mensen dat deze subwoofer veel te duur is voor de kwaliteit die hij levert, en dat ik makkelijk een andere kan vinden voor die prijs (alleen vertellen ze mij niet welke).
Zijn er hier misschien mensen met de zelfde speakers of verstand van zaken die mij een mooie subwoofer kunnen aanraden uit ervaring of kennis? Of is de Audio Engine subwoofer s8 zo gek nog niet?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Audio Engine 2+ speakers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Audio Engine subwoofer s8
Links:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | PC speakersets | Audioengine A2+ Wit | € 249,- | € 249,- |
1 | Speakers | Audioengine S8 (Wit) | € 349,- | € 349,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,- |