Toon posts:

Pctje up to date maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey hoi,

Groet en bedankt

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2019 21:02 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-05-2019 20:59)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:49

Croga

The Unreasonable Man

@Verwijderd Ik stel voor dat je eerst CAA beleid even door neemt, heel goed leest, en doet wat daar in staat. Je geeft veel te weinig informatie, geen eigen voorstel, en geeft nauwelijks antwoord op de vragen die gesteld worden. Het resultaat is dat mensen hier met hagel gaan schieten en je antwoorden krijgt die half waar zijn maar waarschijnlijk niet aansluiten op je situatie.

Aan de hand van je tekst zou ik ook kunnen zeggen: Haal die 280X uit je systeem, daar wordt het veel zuiniger van en je kunt nogsteeds perfect Minesweeper en Candy Crush spelen......

Ofwel: Lees dat topic uit de link even door, doe wat daar in staat, dan krijg je zeker een stuk betere informatie dan dat je nu krijgt.

Alle reacties

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-01 20:53
Lijkt me handig om dan een lijstje te maken met je bestaande onderdelen...

No one is listening until you fart

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:51:
Heb niet veel verstand hiervan en zou graag wat dingen in me pc willen vervangen voor iets beter en ik zou niet weten waar ik moet beginnen en eindigen,
Waarom?
Wat kun je nu niet met je PC wat je wel zou willen kunnen?

Wellicht is het slim om de template even door te nemen en in te vullen....

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 09:38
Zonder verdere info is het vrij lastig om je goed advies te kunnen geven. Maar voor een nieuwe pc vind ik de Best Buy Guide altijd een goed begin:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019

Dit is de meest recente, maar er zijn er meer. Qua budget val je precies tussen budget en basis in.

Belangrijkste vragen zijn overigens:

- Budget (al vastgesteld)
- Wat kan je nu niet meer? (Al gesteld)
- Wat wil je er mee doen?
- Indien het gamen/video of foto bewerking is, dan is het ook handig om te weten wat voor monitor je hebt.
- Wil je nieuwe onderdelen of mag 2de hands ook? Daar heeft tweakers een heel mooi deel op de frontpage voor: Vraag & Aanbod. https://tweakers.net/aanbod/
Etc. Etc.

[ Voor 36% gewijzigd door Operations op 24-05-2019 22:23 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er inderdaad mee game en me hoofd scherm is een BenQ RL2455HM.

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik zou je huidige setup verkopen en je concenteren rondom de best buy guide. Je setup is niet meer van 'deze' tijd. Betreft gamen dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Ivysaur op 24-05-2019 23:38 ]

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 09:38
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:29:
Ik wil er inderdaad mee game en me hoofd scherm is een BenQ RL2455HM.
In dat geval zou ik moet jouw budget nog iets doorsparen en gaan voor het basis systeem:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019

Als dat echt niet gaat kan je voor het budget systeem gaan. Maar de basis variant zal je langer plezier van hebben.

Wellicht als je kan wachten tot de Best Buy Guide van Juni, zal je waarschijnlijk een systeem hebben met de nieuwste AMD Ryzen 3000 cpu.

Aangezien je toch nog even moet sparen ;) Komt dat allemaal precies goed uit :)

Voordat er weer iemand begint over "je kan dan wel blijven wachten" ja dat is waar maar nu zitten we wel heel dicht tegen de launch date aan en de TS moet toch nog een deel sparen.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • Beste antwoord

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

@Verwijderd Ik stel voor dat je eerst CAA beleid even door neemt, heel goed leest, en doet wat daar in staat. Je geeft veel te weinig informatie, geen eigen voorstel, en geeft nauwelijks antwoord op de vragen die gesteld worden. Het resultaat is dat mensen hier met hagel gaan schieten en je antwoorden krijgt die half waar zijn maar waarschijnlijk niet aansluiten op je situatie.

Aan de hand van je tekst zou ik ook kunnen zeggen: Haal die 280X uit je systeem, daar wordt het veel zuiniger van en je kunt nogsteeds perfect Minesweeper en Candy Crush spelen......

Ofwel: Lees dat topic uit de link even door, doe wat daar in staat, dan krijg je zeker een stuk betere informatie dan dat je nu krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Sjeeminee waar delete ik dit topic

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2019 21:01 ]

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:00:
Sjeeminee waar delete ik dit topic
Niet })

Don't let perfect be the enemy of good.

Pagina: 1