Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 23:55
Hallo,

Ik heb een Google Home Mini gekocht, omdat ik al geruime tijd de assistent op de telefoon gebruik en het super handig vind.

Alleen nu als ik op m'n telefoon bezig ben en ik een "OK Google" commando roep dan reageren beide apparaten. Is er ook een manier om ervoor te zorgen dat de telefoon niet reageert als ik thuis ben?

Misschien een vage vraag haha, maar ik vroeg 't me ff af.

Thanks voor een antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Als je met beide apparaten met dezelfde account bent ingelogd, kun je OK Google roepen + commando roepen en zal de assistant reageren op het apparaat wat je het beste kan horen. Probeer het maar, als het goed is praten ze niet door elkaar heen!

Bron: heb zelf 3 Google home/assistant apparaten en vaak hoort meer dan 1 me.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 23:55
Dacht gereageerd te hebben, maar idd, hij pakt dan automatisch de speaker! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Mijn zoon van 6 heeft ontdekt hoe hij een alarm kan instellen op de Google home mini (enfin, Google begrijpt hem niet altijd en maakt soms een alarm aan ook al vraagt hij dat niet). Al 2 nachten gewekt door een alarm...
Waar vind ik een overzicht van de op Google home mini ingestelde alarmen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
JLius schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:36:
Mijn zoon van 6 heeft ontdekt hoe hij een alarm kan instellen op de Google home mini (enfin, Google begrijpt hem niet altijd en maakt soms een alarm aan ook al vraagt hij dat niet). Al 2 nachten gewekt door een alarm...
Waar vind ik een overzicht van de op Google home mini ingestelde alarmen?
(Minimaal) twee mogelijkheden:
- Vraag aan de Google Home "Wat zijn mijn ingestelde alarmen?/Annuleer alle alarmen"
- In de Google Home app --> Klik op het homescreen op de betreffende Google Home --> Druk op tandwiel rechtsboven --> Wekkers en timers. Je kunt met het kruisje naast de tijd het alarm ook annuleren. Als er op deze pagina alleen een volumeslider staat zijn er op die Google Home geen alarmen ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Mijn nachtrust dankt je!😁
Pagina: 1