Heb al een eindje gezocht op GoT maar kom deze vraag niet concreet tegen. Ik heb ook al een behoorlijk eind geGoogled, maar kom er simpelweg niet uit.
In het verleden is het mij gelukt om een FreePBX distri te verbinden met het Hosted Voice netwerk van RoutIT. Ons bedrijf neemt dit af via MSP Telfort Zakelijk. De config van de werkende FreePBX stond uiteraard op een gecrashte bak waarvan niemand een backup heeft gemaakt, dus aan mij de mooie taak om vanaf scratch de machine opnieuw op te bouwen.
Tot op heden is het mij niet gelukt om de SIP registratie voor elkaar te krijgen. Ik maak op de locatie van de machine gebruik van een Ziggo (consument) verbinding met een Ubee modem met DHCP. Daarachter hangt een switch waar o.a. mijn FreePBX bak aan hangt.
Ik heb de volgende gegevens staan in de trunk
Kan iemand de fout spotten of heeft iemand een template waarmee ik het werkend kan krijgen?
Tips zijn van harte welkom
In het verleden is het mij gelukt om een FreePBX distri te verbinden met het Hosted Voice netwerk van RoutIT. Ons bedrijf neemt dit af via MSP Telfort Zakelijk. De config van de werkende FreePBX stond uiteraard op een gecrashte bak waarvan niemand een backup heeft gemaakt, dus aan mij de mooie taak om vanaf scratch de machine opnieuw op te bouwen.
Tot op heden is het mij niet gelukt om de SIP registratie voor elkaar te krijgen. Ik maak op de locatie van de machine gebruik van een Ziggo (consument) verbinding met een Ubee modem met DHCP. Daarachter hangt een switch waar o.a. mijn FreePBX bak aan hangt.
Ik heb de volgende gegevens staan in de trunk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| SIP settings Outgoing Trunk name: freepbx_trunk PEER details: host=tzhosted.tfzvoip.nl outboudproxy=145.131.159.59 username=freepbx authuser=freepbx secret=********* insecure=invite type=friend context=default sendrpid=yes trustrpid=yes nat=yes qualify=yes Incoming USER context: freepbx USER Details: *LEEG* Register String: freepbx:********@tzhosted.tfzvoip.nl:5060/freepbx |
Kan iemand de fout spotten of heeft iemand een template waarmee ik het werkend kan krijgen?
Tips zijn van harte welkom