Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Binnenkort doe ik mee met de Alpe d'HuZes. Hiervoor wil ik zelf logo's op mijn fietsshirt laten drukken.
Nu heb ik 2 logo's aangeleverd bij de drukker, alleen één hiervan is niet goed.
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik van dit bestand een vector/eps bestand kan maken.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Nog makkelijker, kan iemand dit doen?
Of is dit teveel werk?

Ik hoor het heel graag en alvast bedankt!

Groeten Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PNG bestanden bestaan uit pixels.
EPS bestanden bestaan uit vectoren (lijnen, bogen, vlakken) en zijn dus schaalbaar zonder kwaliteitsverlies.

De meeste bedrijven kunnen hun logo wel als EPS aanleveren, volgens mij levert elke ontwerper deze wel mee. Dus als dit een bedrijfslogo is dan zou ik het nogmaals opvragen.

Moet je toch zelf aan de slag, dan kan je met Adobe Illustrator een afbeelding converteren naar vectorbestand. Ik heb hier echter geen ervaring mee, dus ik raad aan om wat tutorials daarover op Youtube te bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 24-05-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:28:
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Jep. Genoeg mensen hier, mezelf incluis.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:28:
Nog makkelijker, kan iemand dit doen?
Dat is nou nét niet de bedoeling van dit forum: Kan iemand even...? ;)
Zie ook Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.
Het is nogal afhankelijk van of je iet als dit of iets als dit wil laten vectorizen, denk je ook niet? ;)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

Er zijn talloze oplossingen (doe eens gek en google eens iets). En daarbij zal 't ene resultaat meer/minder dicht bij je verwachtingen liggen dan 't ander. If at all possible, probeer dan het originele vector bestand te verkrijgen. Lukt dat niet dan zul je aan 't experimenteren / proberen moeten. In de meeste tools is 't een koud kunstje, maar afhankelijk van de complexiteit van het logo kan er nog (veel) 'handwerk' nodig zijn om 't goed te doen. En 't is dus nogal afhankelijk van welke software je gebruikt (of überhaupt hebt).

Mocht je nu aan de slag zijn gegaan en concrete vragen hierover hebben dan zijn die hier van harte welkom :) Probeer volgende keer dat je een topic opent onze Quickstart te hanteren; dat voorkomt slotjes ;)

[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 24-05-2019 17:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.