over van alles wat vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik vroeg me de laatste tijd van alles af over computers en ik denk: laat ik het nu maar es posten. Hier:

1. Kun je als je een waterkoeling bouwt
gewoon een petfles als reservoir
gebruiken? Of moet je dan een thermoskan
o.i.d. gebruiken?

2. Als je bij een waterkoeling het water wat
net langs de proc is gestroomd weer in het
reservoir laat lopen, wordt dat water op
een gegeven moment dan niet te warm om
goed te koelen?

3. Wat voor pompje moet je hebben voor een
Waterkoeling? Een gewoon pompje van de
Boerenbond ofzo? Of moet je daar weer van
alles nieuws voor gaan halen voor veel
geld?

4. Als je je comp geluidsdicht gaat maken en
je beplakt de binnenkant met zo'n
'eiermatje' (van dat hobbeltjes schuim)
wordt het dan weer niet gloeiend heet in
je kast?

5. Ik wil graag een SNES (ik weet dat dit in
spielerij hoort, maar nu ik toch bezig
ben) in mijn compie inbouwen. De voeding
krijg ik denk ik wel geregeld, maar hoe
kan ik dat ding op de/een monitor aan-
sluiten ipv een tv?

Ik heb nog veel meer vragen maar die stel ik wel een andere keer om jullie niet verder tot last te zijn.

Flap

Verwijderd

Dit valt allemaal onder DOC. Moved :)

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Voor een aantal vragen kan je de search button gebruiken. Metname je pomp vraag is al vaker aan bod geweest.

Met oer oude hollandse logica kom je ook al een eind. Natuurlijk wordt je water in je resevoir opgewarmt, waarom denk je anders dat er zoveel vragen zijn over radiatoren?

Tja, je geluid wordt gedempt en idd je kast wordt warmer. oplossing meer fans of waar je al over spreekt waterkoeling.

Een petfles is een leuke, hoe groot is je beest en hoeveel drinkt deze. Vergelijk dat eens met een pompje waar je al een draadje voor hebt gevonden en reken uit. Hmm 10 ltr per minuut met een petfles van 1ltr. water in reservoir is 15 graden. CPU wordt 70 graden. Vraag: hoe warm wordt het water in je petfles als je een uurtje unreal aan 't spelen bent? Hint ik zou het water niet meer aan je beestje geven ;)

Wat betreft je snes, Ik weet daar niets vanaf. Maar ik zou zeggen Gkracht 3 erin en probleem opgelost (snes er wel uitlaten)

Succes

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmmm... Thermoskan als reservoir lijkt me niet echt verstandig, dan blijft het warm en dat wil je juist niet :o

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Okee, alvast bedankt

Nu blijkt dus alweer dat ik nog niet aan zelf-gefabde waterkoeling toe ben.

Flap

Verwijderd

natuurlijk wel :)
gewoon beginnen, niet meteen op je computer maar er naast, langzamerhand alles in huis halen en op elkaar aansluiten, als alles er goed uitziet overzetten naar je computer, kan je net zo lang over doen als je wil, waterkoeling onderdelen verouderen nou eenmaal niet zo snel als de rest van je computer

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
[/offtopic]de carrera is toch ook air cooled.... toch?

Nee Hiro Shima de nieuwe Carrera's zijn niet air cooled, ze zijn liquid cooled [/offtopic]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1