Win 10 x64 met alle updates.
PhotoShop CS6
Linker scherm: DVI-D - HP LP3065
Rechter scherm: Display Port - ViewSonic VX4380
AMD Radeon RX 570
Schermen werken als extended desktop (niet cloning)
Als ik op het linker scherm een laag vul met blauw is die laag blauw.
Als ik met print screen een afdruk maak en die in Paint plak is de laag blauw op beide schermen.
Als photoshop naar het rechter scherm schuif wordt het vlak groen.
Als ik weer een afdrukje maak en in Paint plak blijft het groen op beide schermen.
Als ik Photoshop deels op het linker en deels op het rechter scherm zet zie ik blauw en groen.
Ook dit is zichtbaar in Paint.
Het betreft een heel simpel PhotoShop project met slechts 3 kleuren. Rood, wit en blauw. Alleen blauw geeft het probleem.
Het probleem lijkt zich alleen voor te doen in het canvas van PhotoShop. Photoshop toont miniatuur layers en de blauwe layer is blauw op beide schermen.
Ook het balkje v/d color picker toont de juiste kleuren op beide schermen.
Ik ben geen PhotoShop expert. Verre van. Ik heb de hardware acceleratie uitgezet. Maakt geen verschil.
RGB en CMYK, geen effect.
In Catalyst kan ik ook geen oplossing vinden.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
PhotoShop CS6
Linker scherm: DVI-D - HP LP3065
Rechter scherm: Display Port - ViewSonic VX4380
AMD Radeon RX 570
Schermen werken als extended desktop (niet cloning)
Als ik op het linker scherm een laag vul met blauw is die laag blauw.
Als ik met print screen een afdruk maak en die in Paint plak is de laag blauw op beide schermen.
Als photoshop naar het rechter scherm schuif wordt het vlak groen.
Als ik weer een afdrukje maak en in Paint plak blijft het groen op beide schermen.
Als ik Photoshop deels op het linker en deels op het rechter scherm zet zie ik blauw en groen.
Ook dit is zichtbaar in Paint.
Het betreft een heel simpel PhotoShop project met slechts 3 kleuren. Rood, wit en blauw. Alleen blauw geeft het probleem.
Het probleem lijkt zich alleen voor te doen in het canvas van PhotoShop. Photoshop toont miniatuur layers en de blauwe layer is blauw op beide schermen.
Ook het balkje v/d color picker toont de juiste kleuren op beide schermen.
Ik ben geen PhotoShop expert. Verre van. Ik heb de hardware acceleratie uitgezet. Maakt geen verschil.
RGB en CMYK, geen effect.
In Catalyst kan ik ook geen oplossing vinden.
Iemand een oplossing voor dit probleem?