Verkeerde reviews bij artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:55

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit hiervoor. Ik was aan het kijken bij de reviews van de LG 34UC99, en bij de reviewd viel me opeens op dat er allemaal reviews staan die betrekking hebben op de grote broer van dit scherm, de 38UC99. Gezien de twee toch wel van elkaar verschillen lijkt het me niet wenselijk dat deze reviews door elkaar staan.

Linkje: pricewatch: LG 34UC99-W Wit

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 22:03
Je hebt dan de selectie verkeerd staan.

Onder de scoreverdeling kan je kiezen voor; Alle uitvoeringen of Alleen deze uitvoering.

Klik even 'alleen deze uitvoering' aan en je hebt hetgeen wat jij zoekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, de reviews van verschillende uitvoeringen van een product worden altijd samengevoegd. Echter, de keuze om deze twee samen te voegen tot twee uitvoeringen van een product is opvallend, want er zijn vrij veel verschillen tussen de twee: https://tweakers.net/pricewatch/compare/756053;580523/, meestal zijn de verschillen tussen twee uitvoeringen kleiner.

Ik zal dit topic naar PW mikken zodat iemand van het kantoor er even naar kan kijken.

Lieve Adjes => Pricewatch

@Glaanie, kun jij, of een van een collega's, eens kijken?

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 24-05-2019 12:11 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@@r!k Ze staan bij elkaar omdat ze tot dezelfde productlijn behoren (UC99). Speciaal voor de gevallen waar de verschillen toch te groot zijn en je toch alleen van die uitvoering reviews wil bekijken, is de selector gekomen waar @AlxRoelofs het over heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:55

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Glaanie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:05:
@@r!k Ze staan bij elkaar omdat ze tot dezelfde productlijn behoren (UC99). Speciaal voor de gevallen waar de verschillen toch te groot zijn en je toch alleen van die uitvoering reviews wil bekijken, is de selector gekomen waar @AlxRoelofs het over heeft :)
Bedankt voor je reactie. Ik snap de redenering maar gezien de toch wel flinke verschillen vraag ik me af of deze samenvoeging een verstandige keus is. Geldt overigens ook voor de benaming die LG gekozen heeft.

Een hele rij microsoft certificeringen.