Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC voor 1000 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Vraag

• Walles6464
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 09-09-2024
Hoi allen,

Ik ben eindelijk in de positie om een redelijke game PC te halen voor 1000 euro, maar na 5 jaar geen PC meer te hebben gehad, weet ik er de ballen meer van. Ik hoop dus dat jullie hem voor me kunnen samenstellen. Ik heb vrienden die kunnen helpen met het in elkaar zetten, dus ik hoef alleen de onderdelen, en het liefst met linkjes naar de website waar ik het kan halen.

Ik heb buiten de 1000 euro nog zo'n 500 euro voor een monitor/muis/toetsenbord/koptelefoon/surround speakers. Mochten jullie zin hebben kunnen jullie dat ook nog samenstellen, maar de PC zelf is het belangrijkst.

Alvast bedankt

PS: Als het bijvoorbeeld 900 of 1100 euro is is het ook geen ramp, maar echt niet duurder of goedkoper.

Alle reacties

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 12:51

WhySoSerious

Be the change.

Walles6464 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:34:
en het liefst met linkjes naar de website waar ik het kan halen.
Wil je dat we 'm ook nog voor je betalen?

Kijk even in Nieuw: topic templates en DAA beleid. Mensen missen nogal wat informatie om je goed te kunnen helpen nu namelijk.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00

Cyphax

Moderator LNX
Walles6464 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:34:
Hoi allen,

Ik ben eindelijk in de positie om een redelijke game PC te halen voor 1000 euro, maar na 5 jaar geen PC meer te hebben gehad, weet ik er de ballen meer van. Ik hoop dus dat jullie hem voor me kunnen samenstellen. Ik heb vrienden die kunnen helpen met het in elkaar zetten, dus ik hoef alleen de onderdelen, en het liefst met linkjes naar de website waar ik het kan halen.

Ik heb buiten de 1000 euro nog zo'n 500 euro voor een monitor/muis/toetsenbord/koptelefoon/surround speakers. Mochten jullie zin hebben kunnen jullie dat ook nog samenstellen, maar de PC zelf is het belangrijkst.

Alvast bedankt

PS: Als het bijvoorbeeld 900 of 1100 euro is is het ook geen ramp, maar echt niet duurder of goedkoper.
Ik zou beginnen bij reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019
Dan krijg je minimaal een beeld, kom je al een heel eind mee. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Walles6464
Zoals ik zei heb ik er de ballen verstand van dus ik heb niet gekeken naar dingen verder. Het merk maakt niet heel veel uit, zo lang het naar goed werkt en niet na een jaar al kapot is. Mijn budget is 900 - 1100 euro (het liefst 1000) en ik wil hem gebruiken om te gamen.

• Walles6464
Cyphax schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:57:
[...]

Ik zou beginnen bij reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019
Dan krijg je minimaal een beeld, kom je al een heel eind mee. :)
Hmm, 700 euro lijkt me zo weinig. Ik heb een budget van 900 - 1100 euro, dus het lijkt me dat ik dan niet het beste voor m'n budget heb voor 700. De high end zit echter meteen al op 2500 en dat gaat em helaas niet worden.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Stuur me een berichtje als je een opzetje hebt samengesteld, dan gaat je topic weer open.

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.