Het valt me op dat de RTX 2080 nog steeds erg duur is en ik dacht dat die prijzen rond de zomer naar beneden zouden moeten gaan. Wie van jullie weer er toevallig of er binnenkort weer een actie is ergens? Vorig jaar had Alternate bijvoorbeeld acties maar als ik google kan ik niet vinden wanneer dit is, misschien dat een van jullie zoiets weet. Ook omdat de nieuwe AMD kaarten eraan zouden komen dan zou je haast zeggen dat er binnen een maand of 2 toch wel een flinke prijsdaling zou moeten zijn, ik heb namelijk een RTX 2080 nodig maar ik kan er geen 800 euro voor neerleggen.
Alvast bedankt voor de mensen die dit weten of een sterk vermoeden kunnen hebben. Ik snap dat niemand een glazen bol heeft maar de kenners zouden wel hier en daar een goede voorspelling kunnen trekken lijkt mij.
tnx
Alvast bedankt voor de mensen die dit weten of een sterk vermoeden kunnen hebben. Ik snap dat niemand een glazen bol heeft maar de kenners zouden wel hier en daar een goede voorspelling kunnen trekken lijkt mij.
tnx