Dell laptop valt uit op accu bij beweging van scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1214784

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb ondertussen bijna 4 jaar mijn Dell laptop, echter sinds het begin van dit jaar begin ik problemen te voorzien hiermee.
Als mijn laptop aan de netstroom hangt heb ik geen problemen maar als deze op de accu werkt en ik pak de laptop op of ik beweeg het scherm valt deze aventoe uit...

heeft iemand ervaring met dit probleem?
alvast bedankt!

gegevens laptop:

Dell Inspiron 5758
intel core I7-5500U CPU 2.4GHz
12 GB ram
500 GB SSD

ik heb de laptop al naar een ict bedrijf gebracht maar deze konden niks vinden, ik wil er nu dan maar zelf proberen achter te komen wat het probleem kan zijn aangezien de laptop nog snel functioneert en op dit probleem na goed werkt.

Beste antwoord (via Anoniem: 1214784 op 24-05-2019 18:26)

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Als hij het op netstroom wel goed doet, maar bij gebruik van accu raar gaat doen is het niet zo moeilijk waar het aan kan liggen..

Juist de accu, haal hem eens los en kijk naar de contacten die erin zitten. een Inspiron laptop is geen moeilijke laptop om aan te sleutelen. Het zal en moet iets met de accu zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:16
Zit de accu nog goed vast?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Als hij het op netstroom wel goed doet, maar bij gebruik van accu raar gaat doen is het niet zo moeilijk waar het aan kan liggen..

Juist de accu, haal hem eens los en kijk naar de contacten die erin zitten. een Inspiron laptop is geen moeilijke laptop om aan te sleutelen. Het zal en moet iets met de accu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1214784

Topicstarter
ik heb de contactpuntjes van de laptop beetje verbogen in de richting van de contactpuntjes op de accu.
werkt nu weer perfect tot nu toe dus denk dat dit het probleem was.

bedankt voor de snelle reactie!