Stereo opstelling beeld en geluid niet gelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristan11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-05-2020
Mijn vraag:
Ik wil graag 2 x harman kardon citation 300 aanschaffen voor het geluid van de tv en muziek. Maar in de winkel werd me aangeraden om dan een soundbar te halen, aangezien daar lip sync op zit, mocht t geluid niet gelijk lopen met het beeld.
Heeft iemand ervaring hiermee of dat dit een probleem gaat zijn als ik toch als
opstelling voor mijn tv 2x citation 300 ga gebruiken?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
2x Harman kardon Citation 300 i.c.m. Tv en KPN decoder.

Beste antwoord (via Kristan11 op 10-06-2019 14:00)

Verwijderd

Hoe had je gedacht de speakers aan te sluiten op je TV of decoder? Want volgens mij zit er geen line-in of iets dergelijks op.
En...
Let op: Deze speaker kan niet via Bluetooth of wifi verbonden worden met je televisie. Verbinden met je tv kan alleen in een surround opstelling met een Harman Kardon soundbar.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe had je gedacht de speakers aan te sluiten op je TV of decoder? Want volgens mij zit er geen line-in of iets dergelijks op.
En...
Let op: Deze speaker kan niet via Bluetooth of wifi verbonden worden met je televisie. Verbinden met je tv kan alleen in een surround opstelling met een Harman Kardon soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristan11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-05-2020
bedankt voor je reactie. ik dacht dat dat wel mogelijk was via hdmi, maar helaas. Kijk nu ff verder voor een goede 2.1 set of n soundbar voor rond de €1000 denk ik. Misschien suggesties?