Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe videokaart, aangezien mijn ASUS HD5870 1GB zijn beste tijd wel heeft gehad en sowieso veel niet kan draaien. Ik gebruik de PC behoorlijk intensief (staat 24/7 aan), zowel gamen als veel browsen en browsergaming (Flash/HTML5), vaak met veel tabbladen open. Ik denk zelf dat de videokaart de grootste bottleneck is momenteel. Zelf al even gekeken en neig naar een 1660TI (Asus ROG Strix GeForce GTX 1660 Ti OC Edition en MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G kwamen mij over als de beste keuzes)of een 2060 (MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G bekeken vanwege budget), maar er is veel veranderd de laatste jaren en nummering en prestaties zijn niet zo eenduidig meer als destijds. Vandaar dat ik advies van tweakers op prijs zou stellen. Doel is er 2-3 jaar nog leuk mee te kunnen doen en dan een volledig nieuw systeem te bouwen, nu nog geen geld voor.
Wat is je budget?
Max rond de 1000-1025 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ASUS en MSI hebben altijd mijn voorkeur gehad, vooral vanwege de goede support in NL, maar ik laat me graag verrassen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Privé, voornamelijk zware grafische games (Crysis, Batllefield, COD, Assassins Creed etcetera) en intensief browsergebruik (veel Flash en HTML5)
Huidige setup:
MOBO ASUS P6T V2 DeLuxe (LGA1366, tripple channel geheugenslots, max 6x 4 GB 2000)
CPU Intel Core I7 920 (eerste generatie, met standaard Intel cooler)
GPU ASUS HD 5870 1GB
RAM Corsair 8GB 1600 DDR3 (CML86x3M2A1600C9)
Power Corsair HX850W (8 en 6 pins voeding).
Boot Intel SSDSa2M080G2QC 2.5" 3 Gb/s SATA SSD 80G 5V 1A
HDD Wester Digital 640 GB SATA 32MB Cache (WD6401AALS)
Behuizing Coolermaster HAF922
Meedenken wordt op prijs gesteld.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe videokaart, aangezien mijn ASUS HD5870 1GB zijn beste tijd wel heeft gehad en sowieso veel niet kan draaien. Ik gebruik de PC behoorlijk intensief (staat 24/7 aan), zowel gamen als veel browsen en browsergaming (Flash/HTML5), vaak met veel tabbladen open. Ik denk zelf dat de videokaart de grootste bottleneck is momenteel. Zelf al even gekeken en neig naar een 1660TI (Asus ROG Strix GeForce GTX 1660 Ti OC Edition en MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G kwamen mij over als de beste keuzes)of een 2060 (MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G bekeken vanwege budget), maar er is veel veranderd de laatste jaren en nummering en prestaties zijn niet zo eenduidig meer als destijds. Vandaar dat ik advies van tweakers op prijs zou stellen. Doel is er 2-3 jaar nog leuk mee te kunnen doen en dan een volledig nieuw systeem te bouwen, nu nog geen geld voor.
Wat is je budget?
Max rond de 1000-1025 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ASUS en MSI hebben altijd mijn voorkeur gehad, vooral vanwege de goede support in NL, maar ik laat me graag verrassen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Privé, voornamelijk zware grafische games (Crysis, Batllefield, COD, Assassins Creed etcetera) en intensief browsergebruik (veel Flash en HTML5)
Huidige setup:
MOBO ASUS P6T V2 DeLuxe (LGA1366, tripple channel geheugenslots, max 6x 4 GB 2000)
CPU Intel Core I7 920 (eerste generatie, met standaard Intel cooler)
GPU ASUS HD 5870 1GB
RAM Corsair 8GB 1600 DDR3 (CML86x3M2A1600C9)
Power Corsair HX850W (8 en 6 pins voeding).
Boot Intel SSDSa2M080G2QC 2.5" 3 Gb/s SATA SSD 80G 5V 1A
HDD Wester Digital 640 GB SATA 32MB Cache (WD6401AALS)
Behuizing Coolermaster HAF922
Meedenken wordt op prijs gesteld.