Toon posts:

wat is beter 8x16mb no-name of 16x8mb Dane Elec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om mijn 128mb pc100 geheugen om te wisselen met het 128mb pc100 Dane Elec geheugen met Mosel Vitelic chips van mijn ouders. Nu zitten er op mijn geheugen 8 chips van 16mb en bij m'n ouders 16 van 8mb. Is dit verstandig (voor mij :Y) )?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Maakt op zich niet veel uit... enigste wat zou kunnen is dat het ene geheugen wat hoger geklokt kan worden dan het andere... gewoon proberen zou ik zeggen!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

128mb pc100 Dane Elec geheugen met Mosel Vitelic chips is wat sneller... en stabieler. Of je het merkt? K'denk het niet! Pleur er anders 128Mb bij. Kingston bv... is nog nooit zo goedkoop geweest :9~

Succes...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 00:15 schreef Merely het volgende:Pleur er anders 128Mb bij. Kingston bv... is nog nooit zo goedkoop geweest :9~
Dat wil ik sowieso doen, maar ik ik heb ook nog dat pc 100 geheugen. Met omwisselen kwam ik er achter dat er op dat Dane Elec 2x zoveel chips zitten. Toen ging ik dus twijfelen of het wel zo'n goed idee is.