Mijn vraag
Ik heb een eigen IIS WebDav met Windows authentication ingericht.
Dit werkt allemaal goed en deze kan zowel als netwerkschijf als via een webbrowser benaderd worden.
Echter wanneer een zoekactie vanuit de browser gedaan wordt zoekt deze niet in subfolder, alleen de rootfolder waarin je je op dat moment bevindt. Dit werkt wel wanneer deze als netwerkschijf gekoppeld is.
Ik kan hier online zeer weinig over vinden en hoop dat jullie ideeën hebben wat dit zou kunnen zijn (als het uberhaubt mogelijk is).
Relevante software en hardware die ik gebruik
IIS 10 op Windows Server 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows Search op de IIS server aangezet, directory browsing etc. ingeschakeld.
Ik heb redelijk wat op de zoekmachine ingetikt maar kom, met mijn zoekskills, bizar weinig tegen.
Ik heb een eigen IIS WebDav met Windows authentication ingericht.
Dit werkt allemaal goed en deze kan zowel als netwerkschijf als via een webbrowser benaderd worden.
Echter wanneer een zoekactie vanuit de browser gedaan wordt zoekt deze niet in subfolder, alleen de rootfolder waarin je je op dat moment bevindt. Dit werkt wel wanneer deze als netwerkschijf gekoppeld is.
Ik kan hier online zeer weinig over vinden en hoop dat jullie ideeën hebben wat dit zou kunnen zijn (als het uberhaubt mogelijk is).
Relevante software en hardware die ik gebruik
IIS 10 op Windows Server 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows Search op de IIS server aangezet, directory browsing etc. ingeschakeld.
Ik heb redelijk wat op de zoekmachine ingetikt maar kom, met mijn zoekskills, bizar weinig tegen.