Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YentlSchotman
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-08-2023
Hey,

Sinds een paar maanden is mijn camera van mijn iPhone 6 Plus kapot, het beeld trilt helemaal en hoor ik een raar tikkend geluid vanuit mijn camera. Is dit een voorkomend probleem en hoe valt dit op te lossen?

Groeten,
Yentl

[ Voor 4% gewijzigd door YentlSchotman op 23-05-2019 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Denk dat je een van de ongelukkige bent van een bekend probleem bij Apple: https://www.apple.com/support/iphone6plus-isightcamera/

Camera stabilisatie lijkt het probleem te zijn, echter ben je denk ik te laat voor het replacement program.
Ik denk dat je het beste je camera kunt laten vervangen, als het goed is is het probleem daarmee opgelost.
Goedkoopste optie (als je een beetje technisch bent) is om een reperatiesetje te kopen en het zelf te doen).

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Op die manier komen we niet met oplossingen en suggesties die je wellicht al lang en breed hebt geprobeerd, en laat ook zien dat je zelf moeite wilt doen voor het vinden van een oplossing. Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone 6 plus camera vibrates vind je al een waslijst aan suggesties en mogelijke oplossingen.

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten hier.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.