Toon posts:

Vervanger voor cherry marlin evolution toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mij geliefde toetsenbord (https://be.hardware.info/...tion-marlin/specificaties) heeft de geest gegeven na jaren trouwe dienst.
Blijkbaar maakt cherry dit gamma niet meer. Ik kocht dan maar eerst een mechanisch Logitech waar ik overal goede commentaren over vond, maar die heb ik teruggestuurd: ik wil echt geen mechanisch toetsenbord weet ik nu.
Dan maar de cherry kw2000 gekocht maar dat is echt een budget toetsenbord en ik vind het niet goed. De toetsen reageren niet zoals het hoort, ze moeten tot helemaal beneden gedrukt worden en dat is verder dan wat ik gewoon ben. Als ik snel typ staat de helft van de letters er maar....

Ik ben al een week op zoek naar het type keyswitches dat mijn oude evolution marlin gebruikte, maar kan dat nergens vinden. Ik ken er niets van maar denk nu dat het scissor switches waren, maar kan het niet met zekerheid zeggen. Weet er iemand dit? Ik hield van de lage en stille toetsen ervan. Ik weet ook niet welke switches er in de kw2000 zitten, maar het zijn alleszins niet dezelfde als de marlin evolution

Ik ben dus nu op zoek naar een gelijkaardig toetsenbord met dezelfde toetsen als de marlin evolution. Liefst draadloos en ook enkele instelbare hotkeys strekken tot aanbeveling.
Iemand een idee? Budget is niet zo heel belangrijk

edit: na afbraak oud toetsenbord blijkt het om een scissor switch te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2019 14:48 . Reden: Link toegevoegd ]