Heb een PV installatie op mijn dak liggen (nu voor bijna 5 jaar) naar tevredenheid maar helaas is de installatie er een maand geleden mee gestopt. Het systeem levert geen stroom meer, de omvormer toont niets meer op z'n display. Nu is alleen een jaar geleden de partij failliet gegaan die de panelen erop heeft gelegd. Er is nog wel fabrieksgarantie vanuit Solaredge voor de omvormer en de micro-omvormers.
Weet iemand wat nu de handigste stappen zijn? Zijn er stappen die ik zelf kan doen om te checken of het systeem inderdaad 'stuk' is (ik heb alleen stekkers eruit getrokkken en er weer ingedaan maar dat gaf geen soelaas). Zijn er nog partijen in Nederland die hierin kunnen helpen en evt de garantie helpen claimen bij Solaredge?
Weet iemand wat nu de handigste stappen zijn? Zijn er stappen die ik zelf kan doen om te checken of het systeem inderdaad 'stuk' is (ik heb alleen stekkers eruit getrokkken en er weer ingedaan maar dat gaf geen soelaas). Zijn er nog partijen in Nederland die hierin kunnen helpen en evt de garantie helpen claimen bij Solaredge?