Heeft iemand enig id hoe ik de TL431 voltage reference zn schakeltijd kan vertragen?
Ik wil hier mee een overcurrent beveiliging voor me gate driver van maken omdat deze driver daar niet over beschikt.
Nu gaat aansluiting 1 direct naar de ingang van me gate drive .
Aansluiting 2 is de ground.
Aansluiting 3 komt vanaf me shunt amplifier.
De TL431 schakelt in bij 2.495V
Met de diode en weerstanden heb ik het systeem voor nu test afgesteld op 60 ampere.
Echter haal ik deze stroom al door me DC-link capacitors op zich geen ramp, maar waneer de TL431 getriggerd word daalt me stroom direct waardoor de TL431 weer vrijkomt , dit herhaalt zich met zo’n 4Mhz.
Dit gebeurt niet meteen omdat me condensator eerst die 2.495V moet halen.
Waneer die op dat niveau zit begint het oscilleren pas.
ik zou dit eerder richting de 100KHZ willen hebben.
De bedoeling was dat de condensator deze tijd iets zal verlengen, maar lijkt erop dat de TL431 te precies is, en veel te snel
Ik wil hier mee een overcurrent beveiliging voor me gate driver van maken omdat deze driver daar niet over beschikt.
Nu gaat aansluiting 1 direct naar de ingang van me gate drive .
Aansluiting 2 is de ground.
Aansluiting 3 komt vanaf me shunt amplifier.
De TL431 schakelt in bij 2.495V
Met de diode en weerstanden heb ik het systeem voor nu test afgesteld op 60 ampere.
Echter haal ik deze stroom al door me DC-link capacitors op zich geen ramp, maar waneer de TL431 getriggerd word daalt me stroom direct waardoor de TL431 weer vrijkomt , dit herhaalt zich met zo’n 4Mhz.
Dit gebeurt niet meteen omdat me condensator eerst die 2.495V moet halen.
Waneer die op dat niveau zit begint het oscilleren pas.
ik zou dit eerder richting de 100KHZ willen hebben.
De bedoeling was dat de condensator deze tijd iets zal verlengen, maar lijkt erop dat de TL431 te precies is, en veel te snel

Ben niet slim, maar wel dom