Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinumstein
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-09 13:08
Ik zoek een?
Android smartphone

Wat is je budget?
Rond de 150-200 euro. Hij mag tweedehands zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon nodig. Ze heeft nu een 2016 Samsung J3 (lekker goedkoop, ze heeft weinig interesse in gadgets etc), en heeft continu problemen met de opslagruimte. Daarnaast is de camera niet zo best, en horen mensen haar niet goed als ze belt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat uit naar een telefoon zonder bloatware, en een sterke camera. Een OnePlus bijvoorbeeld of de Google Pixel klinken wel goed.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar jullie ervaringen en tips. Haar maakt het niet veel uit, als hij maar prima werkt om te bellen en om foto's van de kinderen mee te maken. Ik zou het wel mooi vinden als hij zonder bloatware geleverd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Steinumstein op 22-05-2019 17:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
Steinumstein schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:17:
Wat is je budget?
Rond de 150-200 euro. Hij mag tweedehands zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat uit naar een telefoon zonder bloatware, en een sterke camera. Een OnePlus bijvoorbeeld of de Google Pixel klinken wel goed.
Pixel of OP zullen helaas niet mogelijk zijn binnen je budget
Ik zou als ik jou was eens kijken naar de Samsung Galaxy A40 of de Motorola Moto G7

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Steinumstein zoals al gezegd zijn OnePlus en Pixel toestellen (ook 2e hands) te duur voor jouw budget. Of je moet wel een heel oud OnePlus toestel kopen, maar dan heb je weer geen updates en vaak een slechte(re) acuu.

Met dat budget (2e hands of niet) kan eigenlijk alleen een Android One toestel aanraden en ik moet dan meteen denken aan de Mi A2 Lite of Mi A2. Stock Android, goed update beleid, prima camera's. Kortom echt heel veel waar voor je geld. Een Nokia toestel kan ook, maar daarvan vind ik prijs/kwaliteit in deze prijsklasse te laag.

Andere merken/toestellen in deze prijsklasse hebben altijd lagere specs en vooral minder software ondersteuning.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 22-05-2019 17:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Als je het bloatware gedeelte links laat liggen (deels uit te schakelen / negeren, en ze is Samsung gewend) en toekomstige updates ook.. 2e hands Samsung S7? Rap, ruimte genoeg en zo goed als de beste camera destijds, schiet nog steeds mooiere foto's dan nieuwe toestellen binnen dit budget. Oled scherm. En voor de dames ook fijn: niet te groot!

pepernooot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

misschien icm abonnement ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Filter in de Pricewatch op prijs, minimaal 32 GB opslagruimte en 3gb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinumstein
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-09 13:08
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie input :)

Te oud moeten ze ook weer niet zijn inderdaad, ik ga de genoemde modellen eens bekijken. Samsung heeft ze nu, en haar stoort de bloatware gek genoeg niet zo. Abonnement is uitgesloten ivm de kosten, sim only bevalt wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:10

Tahref

God bless you

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D83C7UWh.jpg

De redmi note 7 lijkt mij beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn advies zou zijn:
Budget: Mi A2
Mid-range: Redmi Note 7
De A2 Lite zou ik niet nemen als je een goede camera zoekt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1