Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p 144hz, denk daarbij aan games zoals Dota 2, Apex Legends etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1200 inclusief assemblage kosten bij Azerty. (Alles word besteld bij Azerty)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik op dit moment heb is een Razer Deathadder, heb hiervoor altijd op een laptop gegamed. Keyboard en monitor koop ik er ook nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk zo'n beetje alles wat het tot een compleet systeem maak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar bepaalde merken, als alles maar kwalitatief in orde is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem dat niet al teveel lawaai maakt zou fijn zijn maar fluiterstil is niet bepaald een pre. Moederbord met Wifi en Bluetooth zijn wel een pre.
Ga je overklokken?
Heb totaal geen verstand van overklokken dus waarschijnlijk niet. Vandaar dat mijn voorkeur ook naar de 2600X gaat.
Wat verwacht je van ons?
Graag wat hulp betreft het samenstellen van een kwalitatief goed systeem. Ik ben van plan om het systeem vrijdag bestellen bij Azerty. Bij Azerty ben ik ongeveer €1150 kwijt inclusief assemblage kosten. Thanks in advance!
Voornamelijk gamen op 1080p 144hz, denk daarbij aan games zoals Dota 2, Apex Legends etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1200 inclusief assemblage kosten bij Azerty. (Alles word besteld bij Azerty)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik op dit moment heb is een Razer Deathadder, heb hiervoor altijd op een laptop gegamed. Keyboard en monitor koop ik er ook nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk zo'n beetje alles wat het tot een compleet systeem maak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar bepaalde merken, als alles maar kwalitatief in orde is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem dat niet al teveel lawaai maakt zou fijn zijn maar fluiterstil is niet bepaald een pre. Moederbord met Wifi en Bluetooth zijn wel een pre.
Ga je overklokken?
Heb totaal geen verstand van overklokken dus waarschijnlijk niet. Vandaar dat mijn voorkeur ook naar de 2600X gaat.
Wat verwacht je van ons?
Graag wat hulp betreft het samenstellen van een kwalitatief goed systeem. Ik ben van plan om het systeem vrijdag bestellen bij Azerty. Bij Azerty ben ik ongeveer €1150 kwijt inclusief assemblage kosten. Thanks in advance!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 186,- | € 186,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 366,- | € 366,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 80,05 | € 80,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,01 | € 73,01 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 108,84 | € 108,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.056,40 | ||