Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen met zo'n 60 fps op games als fortnite. En ik wil het ook wel een beetje voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/850 euro, iets rond die trend,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee maar ik tel de prijs van de randapparatuur niet mee in de prijs.
Ik heb wel de razer mamba tournament edition op het oog en razer cynosa chroma. en voor monitor zou ik het nog niet echt weten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga niet streamen of iets in die trend, maar ik zou wel wat gigabyte aan opslag wel fijn vinden, want ik ga ook werken aan school. Maar super hoef ik ook niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren alleen wel de amd ryzen 5 2600.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, maar ben wel heel erg fan van RGB, dat zal je ook wel zien in mijn lijstje
Ga je overklokken?
Nee, wel voor de maximale prestaties voor mijn geld, maar niet perse overklokken, misschien wel later maar aan het begin nog niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie wat tips/advies geven over wat ik het beste kan kopen voor mijn geld, want ik ben nog niet zo heel zeker over mijn ram.
Dit is het lijstje wat ik tot nu toe heb samengesteld
Alvast bedankt voor het lezen, Groetjes Thom!
Ik wil graag gaan gamen met zo'n 60 fps op games als fortnite. En ik wil het ook wel een beetje voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/850 euro, iets rond die trend,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee maar ik tel de prijs van de randapparatuur niet mee in de prijs.
Ik heb wel de razer mamba tournament edition op het oog en razer cynosa chroma. en voor monitor zou ik het nog niet echt weten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga niet streamen of iets in die trend, maar ik zou wel wat gigabyte aan opslag wel fijn vinden, want ik ga ook werken aan school. Maar super hoef ik ook niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren alleen wel de amd ryzen 5 2600.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, maar ben wel heel erg fan van RGB, dat zal je ook wel zien in mijn lijstje
Ga je overklokken?
Nee, wel voor de maximale prestaties voor mijn geld, maar niet perse overklokken, misschien wel later maar aan het begin nog niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie wat tips/advies geven over wat ik het beste kan kopen voor mijn geld, want ik ben nog niet zo heel zeker over mijn ram.
Dit is het lijstje wat ik tot nu toe heb samengesteld
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Steel Legend | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC 6G | € 315,- | € 315,- |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Playa | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Casemodding | Thermaltake TtMod Sleeve Cable (Cable Extension) Rainbow | € 48,40 | € 48,40 |
| 1 | Processorkoeling | AMD Wraith Max Cooler met RGB LED | € 34,98 | € 34,98 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120R ARGB 3in1, 120mm | € 39,70 | € 39,70 |
| 1 | Geheugen intern | Team Group Night Hawk 16GB DDR4 3200MHz | € 126,37 | € 126,37 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,35 | ||
Alvast bedankt voor het lezen, Groetjes Thom!