Toon posts:

Wie wilt ons helpen met ons Raspberry Pi project?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn professionals in de media industrie en hebben een aantal time-lapse kasten gebouwd voor een aantal klanten. Deze apparaten zijn water dicht, staat een Canon 1300D digitale camera in en draait op een lief MSI kastje. Dit gaat dmv 3G naar de centrale etc.

Nu willen wij ook een verkoopbaar product ontwikkelen met behulp van een Raspberry Pi 3 B+.

Op dit moment hebben we eigenlijk alles werkend in het 'lab'. Een systeem met Ubuntu geeft gphoto2 commando's welke heel fijn de camera aanstuurt. Dit in combinatie met KCRON geeft dit een weergaloze instelbaarheid van de datum, tijdstip etc wat nodig is om een time-lapse goed te kunnen maken.

Wat wij nu willen is met bijvoorbeeld gphoto2 de raspberry omzetten naar een embedded system die bij het opstarten een GUI laat zien met daarin de nodige opties.

Wie o wie zou ons hierbij kunnen helpen?

Groet Johan

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Ik zou het in de V&A zetten :)

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan ik mijn post zomaar verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:25:
kan ik mijn post zomaar verplaatsen?
Je post zou kunnen worden verplaatst naar een ander forum. Echter is V&A niet een forum, waardoor het verplaatsen van het topic niet van toepassing is.

Mocht je toch een "normaal" hulptopic willen openen, dan staat dat natuurlijk vrij. Zorg in dat geval dan wel voor een goede topicstart; deze is er eigenlijk te mager voor.

Ik sluit dit topic, maar mocht het eigenlijk de bedoeling zijn geweest een normaal topic te openen, laat het me dan even weten. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Dit topic is gesloten.