Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 11:32
Goedemiddag allen,

Sinds een paar weken geleden (geen idee wanneer precies) is mijn snelkeuzemenu van het telefoniegedeelte steeds leeg. Normaals gesproken wordt het automatisch gevuld met mijn meest gebruikte contacten. Ik gebruik een Motorola G5 met Android 8.1.0.

Gek genoeg heeft mijn vader er ook last van, sinds hetzelfde moment, hij heeft een Cat S41 met Android 8.0.0.

Gezien dat we er beiden last van hadden leek het me een Android-bug, maar als ik via Google zoek naar dit probleem kom ik het alleen bij OnePlus telefoons tegen. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ktf welk snelkeuzemenu heb je het precies over? Kun je het verduidelijken met een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 12:57

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Android heeft een tabje 'recents' die voor zichzelf spreekt, speed dials moet je zelf handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 11:32
Ik heb het over dit menuutje:

Afbeeldingslocatie: https://www.wikihow.com/images/thumb/0/0f/Set-Speed-Dial-on-Android-Step-9.jpg/aid4324946-v4-728px-Set-Speed-Dial-on-Android-Step-9.jpg

Dit is op deze en al mijn vorige Android-telefoons altijd automatisch gevuld geweest met mijn meestgebruikte contacten, maar sinds een paar weken staan er alleen contacten in welke ik vandaag nog gebeld heb. Alsof de lijst elke dag geleegd wordt o.i.d.

Nu begrijp ik van die WikiHow tutorial waarvan ik het plaatje net heb gebruikt dat de lijst normaal gesproken gevuld wordt met favoriete contacten, maar ik heb nooit een contact 'gefavoriet'.

[ Voor 23% gewijzigd door ktf op 22-05-2019 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ktf schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:49:
Nu begrijp ik van die WikiHow tutorial waarvan ik het plaatje net heb gebruikt dat de lijst normaal gesproken gevuld wordt met favoriete contacten, maar ik heb nooit een contact 'gefavoriet'.
Ik heb daar ook alleen mijn favoriete contact staan en verder niks.Tenminste, bij mijn standaard Dialer. Ik gebruik de Google Dialer, vanwege de Dark Mode, en dan staan daar inderdaad 'Favorieten' met daaronder 'Veelgebruikt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrrrrrrrr
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04 14:07
Heeft iemand ontdekt hoe dit kan?
Mijn Moto doet hetzelfde en deze functie is hierdoor zinloos.
Pagina: 1