Populair geschreven titel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hey! @Koekiemonsterr

Ik klaag niet zo snel over clickbait (volgens mij nog nooit gedaan op Tweakers), maar in het volgende artikel viel me wel wat op.

nieuws: Hongarije opent een groot testcircuit voor zelfrijdende auto's

Per regel dat ik verder lees is het circuit steeds minder bedoeld voor elektrische auto's, zo lijkt het :+ . Van "volledig gebouwd om" naar "gebouwd en wordt ook gedoogd".

Hongarije opent een groot testcircuit voor zelfrijdende auto's > 100% voor elektrische auto's
is onder meer bedoeld voor het testen van zelfrijdende auto's. > grotendeels of deels bestemd voor elketrische auto's
het project niet alleen bedoeld voor het testen van conventionele voertuigen > niet bedoeld maar elektrische auto's zijn óok toegestaan.

En hier moet een komma vervangen worden door "en":
Er komen ook gebieden met hellingen, slechte wegen, waterbasins, asfalt om het geluid te meten.

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 22-05-2019 14:34 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dat laatste heb ik aangepast, dank :) Voor de rest zie ik niet wat er hier 'clickbaitachtig' zou zijn. In de titel licht je er wel vaker iets uit, om het vervolgens verder nader toe te lichten in het bericht zelf. Wat (hopelijk) ook in voldoende mate gebeurt. Ik kan wel 'onder meer' toevoegen aan de titel, maar wat voegt dat toe?