Toon posts:

Vaag geheugenprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Precies een vaag geheugen probleem,
of zou het toch nog iets anders zijn.

Het gaat om het probleem dat als ik mijn computer start hij na enige tijd uitflikkert maar de cdrom lampjes en alles gaat dan branden (resetten is ook niet mogelijk). Dit gebeurd op de meest rare tijden.. meestal als ik zware processen doe met mijn computer gebeurd het. :'(

Ikzelf denk dat het ligt aan het geheugen. Maar dat weet ik dus niet zeker?
Iemand ervaring hiermee of iemand die weet wat voor probleem dit kan zijn?

Verwijderd

Hmm klinkt met als hitte probleem.

Je geeft zelf al aan dat als je zware dingen gaat uitvoeren. De processor wordt zwaarder belast en wordt warmer.. Als je koeling niet goed is.. nou ja je volgt me wel :)

En ja je geheugen.. heb je het er onlangs in gegooit dan?

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, nou kan misschien wel door de hitte komen maar ik heb met warmere dagen de pc gedraait dusja.. en wat ik dus nu ook soms heb is dat mijn keyboard alles overzet in hoofdletters en dat de tekens in cijfers veranderen. Ik heb me systeem gescannend met een virusscanner. Maar geen resultaat.. (kan wel wat zijn, ik kan niet via firewall Norton updates downloaden).

Verwijderd

Tja vaag ja... :)

Probeer toch eens een virusscanner met de laatste definitiebestanden

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:42
Moet haast wel hitte zijn..
Vreemd dat je resetknop het dan ook niet meer doet..
Die zit nml direct op je mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, ja dan denk ik de hitte.

Nu zit ik hier middernacht achter mijn pc, en hij doet het nu wel goed. De laatste files ged/l van Norton en nix gevonden.
Alleen zou het nu toevallig zijn dat mijn keyboard stuk is? want die doet het voor geen ****! snel een ander toetsenbord vinden
:)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> moved naar PMG

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1