Hallo beste Tweakers,
Mijn naam is Mart en ik ben op zoek naar een nieuwe PC. Dit is hard nodig omdat ik nieuw op mijn school laptop game maar ik wil school en privé graag gescheiden houden. Ook is mijn school laptop niet heel speciaal en heeft het maar een standaard videokaart aan boord. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe PC. De games die ik het liefst speel zijn Simulator games.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd
Met vriendelijke groeten,
Mart Mijnen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn nieuwe PC vooral voor games gebruiken met name Simulator games. Denk hierbij aan Train Simulator 2019, Euro Truck Simulator 2, Grand Theft Auto V, etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor mijn nieuwe PC ligt Tussen de €1200 en €1500
Ik heb al wat rond gekeken op het internet al een PC samengesteld nu is mijn vraag of deze samenstelling voldoet aan mijn bovenstaande eisen?
Moederbord - Asus ROG STRIX B360-G Gaming 1151 socket
Processor - Intel Core I7 8700
Geheugen - Corsair DDR4 LPX 2X8GB
Voeding - Corsair 750Wx
SSD - Samsung EVO 1TB
M.2 SSD - Samsung 500GB
Koeling- NZXT Kraken x62 waterkoeling
Behuizing - NZXT H400 Black/Red Medi Tower
Videokaart - ASUS ROG 2060 A6 Gaming
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een goed advies waar ik wat mee kan.
Mijn naam is Mart en ik ben op zoek naar een nieuwe PC. Dit is hard nodig omdat ik nieuw op mijn school laptop game maar ik wil school en privé graag gescheiden houden. Ook is mijn school laptop niet heel speciaal en heeft het maar een standaard videokaart aan boord. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe PC. De games die ik het liefst speel zijn Simulator games.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd
Met vriendelijke groeten,
Mart Mijnen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn nieuwe PC vooral voor games gebruiken met name Simulator games. Denk hierbij aan Train Simulator 2019, Euro Truck Simulator 2, Grand Theft Auto V, etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor mijn nieuwe PC ligt Tussen de €1200 en €1500
Ik heb al wat rond gekeken op het internet al een PC samengesteld nu is mijn vraag of deze samenstelling voldoet aan mijn bovenstaande eisen?
Moederbord - Asus ROG STRIX B360-G Gaming 1151 socket
Processor - Intel Core I7 8700
Geheugen - Corsair DDR4 LPX 2X8GB
Voeding - Corsair 750Wx
SSD - Samsung EVO 1TB
M.2 SSD - Samsung 500GB
Koeling- NZXT Kraken x62 waterkoeling
Behuizing - NZXT H400 Black/Red Medi Tower
Videokaart - ASUS ROG 2060 A6 Gaming
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een goed advies waar ik wat mee kan.
[ Voor 22% gewijzigd door MartMijnen op 06-06-2019 09:51 ]