Hi,
Ik ga binnenkort overstappen van mijn MacBook Pro naar een laptop met Windows 10 (Lenovo Ideapad 330).
Ik vraag me af hoe ik deze overstap zo makkelijk mogelijk kan maken.
Iets specifieker:
- Kan ik mijn documenten zonder problemen overzetten?
Ik gebruik nu office voor mac. Het zijn gewoon .docx bestanden als ik het goed heb.
Kan ik deze op Windows (met office) dan gewoon weer openen?
- Mijn foto's staat nu opgeslagen in de Foto's-applicatie. Ik wil deze graag overzetten naar een normale mappenstructuur op Windows. Hoe zijn ze uit de applicatie te krijgen zodat ik gewoon een mapje/mappen met bestanden heb?
- En hoe zet ik deze bestanden het makkelijkste over van de MacBook naar de nieuwe laptop? Een harde schijf? Of zijn ze aan elkaar te linken?
En andere tips waar ik rekening mee moet houden, hoor ik ook graag.
Dank en groet!
Ik ga binnenkort overstappen van mijn MacBook Pro naar een laptop met Windows 10 (Lenovo Ideapad 330).
Ik vraag me af hoe ik deze overstap zo makkelijk mogelijk kan maken.
Iets specifieker:
- Kan ik mijn documenten zonder problemen overzetten?
Ik gebruik nu office voor mac. Het zijn gewoon .docx bestanden als ik het goed heb.
Kan ik deze op Windows (met office) dan gewoon weer openen?
- Mijn foto's staat nu opgeslagen in de Foto's-applicatie. Ik wil deze graag overzetten naar een normale mappenstructuur op Windows. Hoe zijn ze uit de applicatie te krijgen zodat ik gewoon een mapje/mappen met bestanden heb?
- En hoe zet ik deze bestanden het makkelijkste over van de MacBook naar de nieuwe laptop? Een harde schijf? Of zijn ze aan elkaar te linken?
En andere tips waar ik rekening mee moet houden, hoor ik ook graag.
Dank en groet!